Мережа АЗС Shell: 13 років в Україні

24 серпня 2020, 10:00
Новини компаній
13 років в Україні (Фото:АЗС Shell)

13 років в Україні (Фото:АЗС Shell)

У нашій країні міжнародна енергетична компанія Shell працює з 2007 року як Shell Retail Ukraine та продовжує тут розвиватися. Зараз в мережі працюють 132 автозаправні станції у 20 областях України, а колектив компанії нараховує близько 1500 співробітників.

Концерн Royal Dutch Shell було засновано ще у 1907 році шляхом злиття двох компаній: голландської Royal Dutch Petroleum Company та англійської The Shell Transport and Trading Company Ltd. Перша була створена в 1890 році для розробки нафтових родовищ у Вест-Індії та на Суматрі, а друга — у 1897 році для торгівлі нафтою і газом, який відправлявся через Суецький канал на Далекий Схід.

Відео дня

Світовий досвід

З того моменту пройшло 113 років, і сьогодні концерн Royal Dutch Shell — один із найбільших світових лідерів в енергетиці та нафтохімічній промисловості, частка якого у глобальному виробництві енергетики становить 3%.

Бізнес-діяльність глобального концерну зосереджена на чотирьох напрямках: Upstream (геологорозвідка та видобуток вуглеводнів), Integrated Gas & New Energies (комплексне освоєння ресурсів природного газу, включно з виробництвом скрапленого природного газу; нових видів пального для транспортування, як-от сучасне біопальне, водень та зарядка для електроавтомобілів; а також енергетикою вітру, сонця та природного газу), Downstream (виробництво та переробка нафти та хімічної продукції), Retail, Global Commercial and Trading & Supply (забезпечує розвиток та збут усіх вище згаданих продуктів), а також — Projects & Technology, що є серцевиною устремлінь Shell розвиватися як компанії-лідера змін у енергетиці.

АЗС Shell
Фото: АЗС Shell

Бізнес Shell Retail — одна з найбільших мереж роздрібної торгівлі у світі, в якій працюють понад 500 тисяч співробітників, щодня обслуговуючи 30 млн клієнтів на більш ніж 44 тисячах автозаправних станціях у понад 70 країнах світу.

Українська мережа АЗС Shell

Генеральний директор Shell Retail в Україні Петер Керекдярто зазначає, що нещодавно Shell оголосила про свої амбіції йти в ногу з потребами суспільств та до 2050 року стати енергетичним бізнесом з нульовими викидами.

Shell Retail сприяє місцевому економічному зростанню там, де розпочинає та розвиває свою діяльність. Це — надання постійних робочих місць, формування ланцюгів постачання, співпраця з урядом і партнерами, зокрема й в Україні. А також — допомога у створенні нових робочих місць та підтримка розвитку місцевих підприємств або постачальників.

Генеральный директор Shell Retail в Украине Петер Керекдярто
Фото: Генеральный директор Shell Retail в Украине Петер Керекдярто

Керівництво компанії послідовно діє згідно з її глобальними стандартами, що мають на меті задовольняти потреби сучасності і не ставлять під загрозу можливість наступних поколінь задовольняти свої власні потреби. При цьому Shell Retail застосовує процеси та інструменти для захисту довкілля, забезпечення безпеки та взаємодії з місцевими спільнотами.

«В Україні наш план сталого розвитку інтегрований у бізнес на трьох рівнях: у нашій діяльності: за допомогою безпечного, ефективного та відповідального бізнесу; для наших клієнтів: створюючи більш стале енергетичне майбутнє; з широкою громадськістю і громадами на місцях: сприяючи позитивним змінам у суспільстві», — розповідає Петер Керекдярто.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

За словами Генерального директора, компанія вже розпочала розробку плану сталого розвитку в Україні відповідно до прагнень та очікувань глобального концерну.

Ґендерна рівність та різноманіття у компанії

АЗС Shell
Фото: АЗС Shell

Засадничим компонентом корпоративного управління компанії є дотримання ґендерної рівності та відкритості щодо різноманіття. Петер Керекдярто, Генеральний директор Shell Retail в Україні, підкреслює: «Досягнення ґендерного балансу не відбувається само по собі — це вимагає часу та зусиль на всіх рівнях нашої компанії. Різноманітність та інклюзивність у нашій компанії є одними з пріоритетів на порядку денному. Пишаюся тим, що в моїй управлінській команді в Україні 50% жінок, які обіймають керівні посади, і до того ж 54% персоналу ритейлу представлено жінками-колегами».

Такий зважений та продуманий підхід до побудови бізнесу і корпоративної культури дає можливість підтримувати високу якість обслуговування на АЗС Shell по всій Україні. А якість мастильних матеріалів і пального Shell, як відомо, — головна конкурентна перевага цього бренду.

Завжди якісно!

Українські водії високо оцінили якість пального Shell V-Power, яке було розроблене разом зі Scuderia Ferrari. І недарма, адже гоночне пальне Shell V-Power, яке використовується Scuderia Ferrari, містить 99% компонентів того ж типу, що і пальне Shell V-Power, яке доступне споживачам у всьому світі!

До того ж бензин Shell V-Power допомагає знизити тертя деталей двигуна тільки-но авто запускається на шосе або ж в умовах руху по місту.

А про ефективність роботи двигуна та подовження терміну його служби дбайливо потурбуються високоякісні моторні оливи. Звісно, що в асортименті моторних олив від Shell є пропозиції для будь-яких двигунів. Вибирайте, що вам потрібно: від першої в світі синтетичної моторної оливи з природного газу Shell Helix Ultra з технологією PurePlus до всесезонних олив класу «преміум» для звичайної щоденної експлуатації.

АЗС Shell
Фото: АЗС Shell

Клієнти української мережі АЗС Shell поціновують не тільки високу якість продукції та обслуговування світового рівня на заправках компанії. Тут можна комфортно відпочити, смачно перекусити і вибрати напої на свій смак. До речі, смачні хот-доги для водіїв вперше в Україні стали пропонувати саме на АЗС Shell.

Подорожі з АЗС Shell по Україні — це якість і комфорт, помножені на відчуття задоволення.

Показати ще новини
Радіо NV
X