Мережа АЗС Shell: 13 років в Україні

13 років в Україні (Фото:АЗС Shell)
У нашій країні міжнародна енергетична компанія Shell працює з 2007 року як Shell Retail Ukraine та продовжує тут розвиватися. Зараз в мережі працюють 132 автозаправні станції у 20 областях України, а колектив компанії нараховує близько 1500 співробітників.
Концерн Royal Dutch Shell було засновано ще у 1907 році шляхом злиття двох компаній: голландської Royal Dutch Petroleum Company та англійської The Shell Transport and Trading Company Ltd. Перша була створена в 1890 році для розробки нафтових родовищ у Вест-Індії та на Суматрі, а друга — у 1897 році для торгівлі нафтою і газом, який відправлявся через Суецький канал на Далекий Схід.
Світовий досвід
З того моменту пройшло 113 років, і сьогодні концерн Royal Dutch Shell — один із найбільших світових лідерів в енергетиці та нафтохімічній промисловості, частка якого у глобальному виробництві енергетики становить 3%.
Бізнес-діяльність глобального концерну зосереджена на чотирьох напрямках: Upstream (геологорозвідка та видобуток вуглеводнів), Integrated Gas & New Energies (комплексне освоєння ресурсів природного газу, включно з виробництвом скрапленого природного газу; нових видів пального для транспортування, як-от сучасне біопальне, водень та зарядка для електроавтомобілів; а також енергетикою вітру, сонця та природного газу), Downstream (виробництво та переробка нафти та хімічної продукції), Retail, Global Commercial and Trading & Supply (забезпечує розвиток та збут усіх вище згаданих продуктів), а також — Projects & Technology, що є серцевиною устремлінь Shell розвиватися як компанії-лідера змін у енергетиці.

Бізнес Shell Retail — одна з найбільших мереж роздрібної торгівлі у світі, в якій працюють понад 500 тисяч співробітників, щодня обслуговуючи 30 млн клієнтів на більш ніж 44 тисячах автозаправних станціях у понад 70 країнах світу.
Українська мережа АЗС Shell
Генеральний директор Shell Retail в Україні Петер Керекдярто зазначає, що нещодавно Shell оголосила про свої амбіції йти в ногу з потребами суспільств та до 2050 року стати енергетичним бізнесом з нульовими викидами.
Shell Retail сприяє місцевому економічному зростанню там, де розпочинає та розвиває свою діяльність. Це — надання постійних робочих місць, формування ланцюгів постачання, співпраця з урядом і партнерами, зокрема й в Україні. А також — допомога у створенні нових робочих місць та підтримка розвитку місцевих підприємств або постачальників.

Керівництво компанії послідовно діє згідно з її глобальними стандартами, що мають на меті задовольняти потреби сучасності і не ставлять під загрозу можливість наступних поколінь задовольняти свої власні потреби. При цьому Shell Retail застосовує процеси та інструменти для захисту довкілля, забезпечення безпеки та взаємодії з місцевими спільнотами.
«В Україні наш план сталого розвитку інтегрований у бізнес на трьох рівнях: у нашій діяльності: за допомогою безпечного, ефективного та відповідального бізнесу; для наших клієнтів: створюючи більш стале енергетичне майбутнє; з широкою громадськістю і громадами на місцях: сприяючи позитивним змінам у суспільстві», — розповідає Петер Керекдярто.

За словами Генерального директора, компанія вже розпочала розробку плану сталого розвитку в Україні відповідно до прагнень та очікувань глобального концерну.
Ґендерна рівність та різноманіття у компанії

Засадничим компонентом корпоративного управління компанії є дотримання ґендерної рівності та відкритості щодо різноманіття. Петер Керекдярто, Генеральний директор Shell Retail в Україні, підкреслює: «Досягнення ґендерного балансу не відбувається само по собі — це вимагає часу та зусиль на всіх рівнях нашої компанії. Різноманітність та інклюзивність у нашій компанії є одними з пріоритетів на порядку денному. Пишаюся тим, що в моїй управлінській команді в Україні 50% жінок, які обіймають керівні посади, і до того ж 54% персоналу ритейлу представлено жінками-колегами».
Такий зважений та продуманий підхід до побудови бізнесу і корпоративної культури дає можливість підтримувати високу якість обслуговування на АЗС Shell по всій Україні. А якість мастильних матеріалів і пального Shell, як відомо, — головна конкурентна перевага цього бренду.
Завжди якісно!
Українські водії високо оцінили якість пального Shell V-Power, яке було розроблене разом зі Scuderia Ferrari. І недарма, адже гоночне пальне Shell V-Power, яке використовується Scuderia Ferrari, містить 99% компонентів того ж типу, що і пальне Shell V-Power, яке доступне споживачам у всьому світі!
До того ж бензин Shell V-Power допомагає знизити тертя деталей двигуна тільки-но авто запускається на шосе або ж в умовах руху по місту.
А про ефективність роботи двигуна та подовження терміну його служби дбайливо потурбуються високоякісні моторні оливи. Звісно, що в асортименті моторних олив від Shell є пропозиції для будь-яких двигунів. Вибирайте, що вам потрібно: від першої в світі синтетичної моторної оливи з природного газу Shell Helix Ultra з технологією PurePlus до всесезонних олив класу «преміум» для звичайної щоденної експлуатації.

Клієнти української мережі АЗС Shell поціновують не тільки високу якість продукції та обслуговування світового рівня на заправках компанії. Тут можна комфортно відпочити, смачно перекусити і вибрати напої на свій смак. До речі, смачні хот-доги для водіїв вперше в Україні стали пропонувати саме на АЗС Shell.
Подорожі з АЗС Shell по Україні — це якість і комфорт, помножені на відчуття задоволення.