Вже понад 500 рекламодавців пішли. Щоденний дохід Twitter знизився на 40% через скорочення реклами

На рекламу припадає 90% доходу компанії (Фото:REUTERS/Stephen Lam/File Photo)
Щоденний дохід Twitter знизився на 40% порівняно з минулим роком. Понад 500 рекламодавців призупинили роботу з соціальною мережею після того, як мільярдер Ілон Маск придбав та очолив її у жовтні минулого року.
Про це повідомляє Guardian.
Занепокоєння щодо збільшення висловлювань сповнених мови ненависті на платформі після її придбання «абсолютистом свободи слова», як Маск себе охрестив, спонукало рекламодавців масово відмовитися від співпраці.
Крім цього, неабияке стурбування викликала поява маси профілів «імітаторів», які процвітали на сайті після невдалого перезапуску продажу синіх галочок для перевірених користувачів.
Тим часом на рекламу припадає 90% доходу компанії.
На початку січня стало відомо, що Twitter розширить типи політичної реклами, дозволені на платформі, очевидно, скасувавши глобальну заборону на політичну рекламу введену у 2019 році, оскільки компанія прагне збільшити дохід.