Марки, їжа та іграшки для дорослих. Що українці замовляли через Glovo у 2022 році

Рекордна кількість доставок на одного користувача в Україні минулого року становила 693 замовлення (Фото:Glovo)
Минулого року українці в 1,5 раза частіше замовляли доставку мексиканської їжі. Водночас все частіше користувалися доставкою непродовольчих товарів, а найщедріші чайові залишали зовсім не в мегаполісах.
Про це свідчить річна аналітика Glovo Delivered 2022.
Коли й скільки замовляли
Рекордна кількість доставок на одного користувача в Україні минулого року склала 693 замовлення. Найбільшу кількість замовлень українці роблять у п’ятницю, тоді як серед 25 країн, де представлений сервіс, найзавантаженіший день для кур'єрів — неділя.
Найщедрішими на чайові користувачі Glovo були в Чорноморську, Трускавці та в Мукачево, а у світі найбільше чайових кур'єри отримували в Хорватії, Іспанії та Італії
Яку кухню обирали українці
Найбільшим відкриттям 2022 року і головним food трендом на 2023 стала мексиканська кухня. Кількість таких замовлень зросла на 157% порівняно з минулим роком. Крім того, помітно зріс вибір близькосхідної та італійської кухні - на 41% та 31% відповідно. Загалом уподобання українців залишаються незмінними — це американська, італійська та азійська кухні, а серед улюблених страв — бургер, піца та суші.
Минулого року суттєво зросла популярність доставки непродовольчих товарів. Так, кількість замовлень у категорії Технології збільшилася в 9,5 раза, а найпопулярнішим товаром став USB кабель. У п’ять разів частіше замовляли продукцію в категорії Догляд за тваринами, а корм для домашніх улюбленців зайняв першу позицію в цьому розділі. Було зростання й у категорії Подарунки на 32%, а найчастіше користувачі в Україні дарували продукцію з категорії товари для дорослих.
Серед найцікавіших замовлень, розповідають у Glovo, — 30 аркушів марок Слава ЗСУ з головпоштамту, кобура для пістолета і чоботи до коліна з чолом 41 розміру.