«У Парижі цей показник гірше». Кияни сприйняли самокати швидше і краще, ніж багато міст Європи — засновник компанії Bolt
Український ринок таксі, доставки і прокату електросамокатів дуже схожий на ринки інших країн Східної Європи — люди в цьому регіоні дуже відкриті для нових технологій, швидко звикають до нових послуг.
Про це в інтерв'ю журналу НВ розповів Маркус Вілліг, засновник компанії Bolt.
«Візьмемо самокати. Ми щасливі від того, наскільки популярними вони стали в Україні, як добре їх прийняли. Ще й крадіжок самокатів тут набагато менше, ніж у інших європейських містах. Наприклад, у Парижі цей показник значно гірше — там багато самокатів розкрадаються чи ламаються. На цьому контрасті поведінка користувачів у Києві виглядає набагато краще. Дуже приємно це говорити», — сказав він.
За словами Вілліга, українська команда Bolt була впевнена, що на ринку прокат електросамокатів матиме достатнього попиту, незважаючи на певні побоювання, що сервіс не приживеться.
«Ми сказали: окей, ми вам довіряємо, тому надамо вам певну кількість самокатів для пілотного проекту, щоб побачити, чи буде цей бізнес успішним в міському ландшафті України. А вийшло так, що кияни сприйняли самокати швидше і краще, ніж багато інших європейських міст», — розповів він.
Вілліг також додав, що у компанії є власний цикл виробництва електросамокатів. Команда інженерів і дизайнерів — працівники Bolt. А сам промисловий майданчик знаходиться у Китаї, звідки вони доставляються до потрібних країн.
Повну версію інтерв'ю з Маркусом Віллігом читайте на НВ Бізнес.