Секретаріат Омбудсмена спростував факт витоку даних Нової пошти

10 травня 2018, 20:50
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Скріншоти персональних даних, які були у лютому 2018 висвітлені у ЗМІ, відрізняються від тих даних, які обробляє компанія Нова Пошта за допомогою своєї інформаційної системи.

Про це повідомили у прес-службі компанії, передає Укрінформ.

У компанії зазначають, що до такого висновку прийшли фахівці Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини внаслідок позапланової перевірки дотримання законодавства про захист персональних даних.

Відео дня

Під час перевірки в системі Нова Пошта не було знайдено інформації про заявників за якими нібито був витік даних.

"За результатами позапланової виїзної перевірки компанії Нова Пошта інформація, висвітлена в ЗМІ про витік даних з баз даних Нова Пошта, підтверджена не була", - наголошується в акті, складеному за результатами перевірки.

Також у прес-службі компанії зазначили, що пошук в інформаційній системі компанії можливий тільки за номером експрес-накладної та/або номером телефону, а інформація зберігається не більше 3 місяців, після чого програма видаляє їх автоматично.

Нагадаємо, в лютому ЗМІ повідомляли, що дві актуальних бази даних клієнтів Нової пошти - на 500 тисяч осіб і на 18 млн записів - були виявлені в продажу в даркнета.

Пізніше в Новій пошті повідомили, що бази даних клієнтів, які, за інформацією ЗМІ, виставлені на продаж в інтернеті, не належать їй.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X