2 млрд грн. Ринок медійної інтернет-реклами в Україні з початку року зріс майже вдвічі

23 серпня 2019, 18:14
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Ринок медійної інтернет-реклами в першому півріччі 2019 року склав 1,99 млрд грн, з них частка прямих продажів — 61,4%

Ринок медійної інтернет-реклами в першому півріччі 2019 року склав 1,99 млрд грн, що на 82% перевищує аналогічний показник 2018 року. Про це свідчать результати дослідження Інтернет асоціації України (ІнАУ), повідомляє Інтерфакс-Україна.

Відео дня

Частка прямих продажів на ринку медійної інтернет-реклами за вказаний період склала 61,41%.

Частки сегментів медійної інтернет-реклами розподілилися наступним чином: банерна реклама — 34% ринку; In-stream video (реклама у відеоплеєрі pre-roll, mid-roll, post-roll, pause-roll, overlay-реклама, picture-in-pause) — 41%; In-page video (content-roll) — 11%; інші нестандартні рішення (спливаючі вікна pop-up і pop-under, формати catfish і screenglide, синхронні банери, Фронтлайн, повноекранна реклама, звукова реклама в цифровому аудіопотоки, інші подібні прояви) — 9%; спонсорство — 5%.

Частки мобільного медійної інтернет-реклами реклами, орієнтованої на користувачів мобільних пристроїв, в частках загального обороту медійної інтернет-реклами склали: банерної реклами — 20,7%; In-stream video — 22%; In-page video (content-roll) — 0,7%; нестандартних рішень — 2,5%; спонсорства — 1,1%.

ІнАУ також визначила долю Programmatic (автоматизованої реклами) на ринку медійної інтернет-реклами: за досліджуваний період закупівлі за допомогою Programmatic у агентств склали 34,6%, у майданчиків продажів видавців — 50,8%.

Крім того, згідно з дослідженням, частка соціальних медіа і месенджерів (FB, Instagram, Twitter, YouTube, Skype, Viber і ін.) в рекламі країни склала 36,54%.

Як зазначає ІнАУ, методика вимірювання об'єму медійної інтернет-реклами заснована на перехресному аналізі даних анкетування найбільших рекламних агентств, сайтів і сейлз-хаусів України.

У дослідженні брали участь рекламні агентства ADINDEX, AdWork, Dentsu Aegis Network Ukraine, DIEVO, Havas Digital, Maxus Sigma, MediaHead, Netpeak, newage, Publicis One, razom communications, TMGU, WebPromo, а також представники найбільших інтернет-майданчиків, холдингів і сейлз- хаусів — 1+1, Adpartner, Edipresse Media, FISH, Go2Ne, Online.ua, Programmatic Media Group, RBC, RIA, Rontar, RST, StarLight Digital Sales, Treeum, Новое время, Ukr.net, UMH, Автоцентр, Люкс (24 канал), Обозреватель.

Ринок медійної інтернет-реклами в Україні за 2018 рік склав 3,51 млрд грн, що на 39,9% перевищило аналогічний показник 2017 року.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X