Rozetka задумалася про злиття із власником великого майданчика інтернет-торгівлі
Група компаній EVO і інтернет-магазин Rozetka.ua планують об'єднати маркетплейси.
Про це повідомив засновник Rozetka.ua Владислав Чечоткін на своїй Facebook-сторінці.
Зазначається, що у результаті запланованої угоди Rozetka викупить частку Naspers у групі компаній EVO. Частка засновників EVO трансформується в частку в об'єднаній компанії. Всі наявні проекти продовжать свою роботу, а операційне управління бізнесами залишиться незмінним
Об'єднана компанія буде розвивати маркетплейси, що дозволить малим і середнім українським підприємцям продавати товари через сайти об'єднаної компанії.
EVO - українська IT-компанія, яка створила українські маркетплейси і онлайн-сервіси, де підприємці продають свої товари і послуги. В EVO розвиваються такі майданчики як Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua. За даними компанії, щомісяця на маркетплейсах EVO покупці здійснюють понад 2 млн замовлень.
Надалі, завдяки логістиці Rozetka, споживачі отримають більш оперативну доставку товарів від підприємців-продавців маркетплейсів.
Закриття угоди відбудеться після отримання від Антимонопольного комітету України дозволу на концентрацію.
Інтернет-магазин Rozetka.ua - один з найбільших інтернет-магазинів в Україні, який пропонує близько 145 тис. доступних для придбання товарів і налічує 10 млн користувачів сайту.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.