Фінансової подушки не було, готівку немає звідки взяти — співвласник Rozetka Чечоткін про роботу в умовах війни

Владислав Чечоткін (Фото:НВ)
Співвласник найбільшого українського маркетплейсу Rozetka Владислав Чечоткін заявив, що після початку повномасштабного вторгнення Росії в Україну йому запропонували продати весь бізнес за ціною одного магазину.
«Зʼявилися гієни з пропозицією купити Rozetka за ціною одного нашого магазину. Це в кілька разів менше, ніж наш фонд оплати праці до війни», — повідомив Чечоткін у письмовому коментарі Forbes Україна.
Війна Росії проти України — головні події 2 квітня
За його словами, у компанії не було «фінансової подушки» на випадок «чорних днів».
«Всю нашу історію ми реінвестували 90% і більше відсотків від прибутку. Ми не залазили в кишені постачальників, ми провели всього один раунд залучення інвестицій [з фондом Horizon Capital у 2015 році]. І все, що отримали, вклали в бізнес», — написав співвласник Rozetka.
За словами Чечоткіна, після початку війни бізнес на всьому ходу залишився без «тяги». Зупинилася логістика, покупці почали повертати товар, магазини — горіти.
«Готівку просто немає звідки взяти», — зазначив він.
Співвласник Rozetka додав, що зараз компанія веде щоденну боротьбу за те, щоб вижити. Найближчим часом компанія сподівається вийти на 20−25% довоєнного обороту.
«У нас є наші клієнти, знання та кістяк команди, і коли наші захисники вирвуть нашу Перемогу, почнеться нова боротьба за перемогу в бізнесі», — заявив він.
У листі співробітникам Чечоткін повідомив, що після початку війни оборот компанії впав із 4 млрд грн на місяць до 23 млн грн за три тижні. 25 магазинів компанії знищені або розграбовані. Rozetka довелося звільнити частину співробітників, зокрема айтівців.