Rozetka і EVO закрили угоду зі злиття

27 листопада 2018, 10:48

Найбільший інтернет-супермаркет Rozetka і маркетплейс EVO завершили угоду зі створення об'єднаної компанії.

Про це повідомила прес-служба групи компаній EVO.

"Завершено формальності щодо злиття групи компаній EVO і найбільшого інтернет-супермаркету Rozetka. Об'єднана компанія буде створювати більше можливостей для українських підприємців на своїх платформах, а також покращувати клієнтський досвід онлайн-покупок", - йдеться в повідомленні.

Відео дня

Раніше CEO групи компаній EVO Микола Палієнко заявляв, що об'єднана компанія буде управлятися радою директорів, до якої увійдуть представники обох сторін. За його словами, найближчим часом глобальних змін в роботі групи компаній EVO не буде. Всі проекти і команди продовжать свою роботу.


Rozetka заснована в 2005 році в Києві як онлайн-магазин електроніки та побутової техніки. В наступні роки компанія трансформувалася в мультікатегорійний онлайн-супермаркет. У 2017 році компанія збільшила виручку на 24,5% - до 6 млрд грн, а її чистий прибуток зріс на 9,3% - до 8,9 млн грн. Улітку 2017 року інвестиційна компанія Horizon Capital повідомила про покупку міноритарного пакету акцій Rozetka у Ірини та Владислава Чечоткіних, проте розмір цього пакета не оголошувався.


У вересні Антимонопольний комітет України дозволив власникам Rozetka отримати контроль над маркетплейсамі групи компаній EVO.


EVO - українська IT-компанія, яка створила українські маркетплейси і онлайн-сервіси, де підприємці продають свої товари і послуги. Група реалізує B2C, B2B, B2G і C2C проекти в інтернеті. В EVO розвиваються такі майданчики як Prom.ua, Satu.kz, Deal.by, Bigl.ua, Zakupki.Prom.ua, Crafta.ua, Kabanchik.ua, Вчасно, Shafa.ua. За даними компанії, щомісяця на маркетплейсах EVO покупці здійснюють понад 2 млн замовлень.

Показати ще новини
Радіо НВ
X