Блискуча індустрія. Що відбувається на ринку ювелірних виробів України, хто в лідерах і до чого тут Зеленський — інфографіка

13 листопада 2021, 13:39
NV Преміум

У 2021 році українці придбають ювелірну продукцію на $1,2 млрд, за різними оцінками на 10−15% більше, ніж роком раніше. Для прикладу, у багатшій Польщі витрачають на прикраси менше — близько $730 млн на рік.

Про це пише журнал НВ у статті Шикують на повну.

Збільшення попиту на ювелірні вироби є відчутно вищим, ніж загальний показник української економіки, яка зараз претендує максимум на 4% річного зростання. Драйверами пожвавлення продажів ювелірних товарів є відкладений попит, з одного боку, і вдалий маркетинг, знижки та презентація нових колекцій — з іншого, йдеться у статті.

Відео дня

«Вершки з цього стрибка вгору зберуть найпопулярніші гравці, до яких Українська асоціація рітейлерів відносить Золотий вік, Pandora, Укрзолото, Золоту країну, Sova, Київський ювелірний завод, Zarina, TOUS, Столичну ювелірну фабрику та KSD Aurum», — пише журнал.

Показати ще новини
Радіо NV
X