Український ринок інтернет-реклами виріс на 35%
Загальний обсяг ринку інтернет-реклами за підсумками 2019 року зріс на 35% і становить 12,6 млрд грн, говориться в звіті Комітету з питань інтернет-реклами при Інтернет асоціації України.
Відзначається, що за рік частка мобільного платного пошуку зросла до 73% в порівнянні з 66% в 2018 і 56% в 2017 роках. У другому півріччі 2019 року вона склала 76% в порівнянні з 71% за такий же період минулого року.
Середня ціна за клік станом на кінець 2019 склала 4,53 грн, і перевищивши результати попереднього періоду на 40%. Найдорожчі кліки виявилися в категорії Закон і уряд - 23,70 грн, а найдешевші - в категоріях Довідкові матеріали і Новини та медіа - 0,25 грн.

Обсяг ринку медійної реклами досяг 4,7 млрд грн, показавши зростання на 34% в порівнянні з 2018 роком. На цьому ринку найбільші частки у in-stream відео (39%) і банерної реклами (34%), а найменша - у спонсорства (4,6%).

Витрати на рекламу в месенджерах і соцмережах продовжують рости. У агентств частка витрат на цю рекламу склала 45,5%, що на 11 п.п. більше, ніж в 2018 році. Також зростає частка programmatic. У 2019 частка programmatic у агентств виросла до 32,9%, це на 6,99 п.п. більше, ніж роком раніше.
У порівнянні з 2018 роком частки медійної та пошукової реклами не змінилися і складають 37% і 63% відповідно. Пошукова реклама залишається найпоширенішою серед усіх видів інтернет-реклами в Україні. Також наголошується, що в 2019 році інтернет-реклама за об'ємом обігнала телевізійну.

Дослідження провели на основі аналізу даних найбільших продавців медійної реклами (холдинги, сейлз-хауси, окремі майданчики) і агентств інтернет-реклами.