Підкорення Америки. Павло Вржещ, креативний директор Banda — про те, навіщо компанії офіс у Каліфорнії

4 вересня 2020, 14:59
НВ Преміум

Павло Вржещ, співзасновник і креативний директор рекламного агентства Banda Agency, розповідає журналу НВ, як у розпал коронакризи зважився на несподіваний вчинок — відкрив офіс у Каліфорнії.

З і співзасновником і креативним директором Banda Agency Павлом Вржещем НВ зустрічається у традиційному пандемічному форматі — за допомогою дистанційної конференції, де світські кілька слів про погоду замінили кілька слів про те, як усім набрид дистанційний формат зустрічей.

Відео дня

Утім, для Вржеща цей формат ще довго буде визначальним. Нещодавно Banda Agency оголосила про відкриття свого американського офісу в Каліфорнії, ставши першим креативним агентством з України, яке наважилося конкурувати з ділками рекламного бізнесу за океаном. Для цього, запевняє Вржещ, у Banda Agency всього вдосталь. Цьогоріч престижний міжнародний рейтинг Global Effie Index визнав і без того розпещену нагородами компанію найефективнішим незалежним рекламним агентством у світі.

Всього цього, вважають засновники агентства, досить, аби з урахуванням визнання світового рівня ставити і цінники світового рівня, нехай і в кризовий 2020 рік. Про плани захоплення Америки і світу Вржещ із задоволенням розповідає НВ.

— Коли з’явилася ідея відкрити офіс у США? Чи пов’язана вона з вашим навчанням у Стенфорді?

— Ні, ми давно про це говорили всередині Banda. Оскільки реклама, брендинг в Америці — це вища ліга. Найбільші клієнти і найбільші бюджети реклами, головні трендсеттери. Тому в мріях і планах на майбутнє Америка часто спливала. Але бракувало рішучості, а зараз наважилися. Напевно, Стенфорд, Кремнієва долина загалом вплинули.

— Як виглядає американський ринок креативу, і де ви бачите свою нішу?

— Я говоритиму переважно про Каліфорнію. США — це як 50 різних країн в одній. У Каліфорнії, я підозрюю, і в Нью-Йорку схожа ситуація. Є сегмент маленьких агентств із маленькими цінниками в межах $20−30 тис. [за проєкт]. Їх дуже багато, і вони доволі добре роблять продукт, що недивно, адже до США приїжджають професіонали з усього світу. Наступний етап — одразу велика ліга, відомі компанії з величезними бюджетами та цінами, що стартують від $300 тис. І між ними порожньо. Якщо ти став відомим, ти вже можеш ставити цінник у пів мільйона, й у тебе купують, бо грошей на ринку дуже багато. Ми стартуємо ближче до нижчого сегменту, бо ми там ще не зірки й активно працюватимемо, щоб якомога швидше стрибнути у другий.

— Ви вже помітили, чим ведення бізнесу в США відрізняється від ведення бізнесу в Україні?

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X