Іспанці поза конкуренцією. Топ-50 найдорожчих футбольних брендів

19 травня 2021, 13:27

Мадридський Реал третій рік поспіль залишається найдорожчим брендом у світі футболу. Його вартість оцінюється в $1,499 млрд.

Про це свідчать дані звіту за 2021 рік консалтингової компанії Brand Finance.

На другий і третій сходинках другий рік поспіль розташувалися Барселона ($1,487 млрд) і Манчестер Юнайтед ($1,327 млрд).

Відео дня

Відзначимо, що вартість брендів всіх клубів першої трійки за останній рік знизилася — на 10,1%, 10,4% і 14% відповідно.

У топ-10 найдорожчих брендів також увійшли:

 — МанСіті ($1,313 млрд);

 — Баварія ($ 1,255 млрд);

 — Ліверпуль ($ 1,143 млрд);

 — ПСЖ ($ 1,042 млрд);

 — Челсі ($ 904 млн);

 — Тоттенхем ($ 849 млн);

 — Арсенал ($ 792 млн).

У першій десятці за останній рік відбулася лише одна зміна — Ліверпуль перемістився з 4-го місця на 6-е, за рахунок чого МанСіті і Баварія піднялися на одну позицію.

Усього до топ-50 найдорожчих клубних брендів увійшли 19 команд із Великобританії, 12 з Німеччини, 7 з Іспанії, 6 з Італії, 3 з Франції і по одній — з Росії, Португалії та Нідерландів.

За сукупною вартістю у топ-50 також лідирують британські клубні бренди (43,28%), далі йдуть іспанські клуби (20,29% загальної вартості топ-50) і німецькі (18,91%).

Показати ще новини
Радіо НВ
X