Бенкет під час пандемії. Топ-10 найдорожчих брендів предметів розкоші - інфографіка

16 серпня 2020, 12:03

Лідери ринку класу luxury — Louis Vuitton і Hermes — додали у вартості навіть на тлі коронакризи.

Про це пише журнал НВ із посиланням на дані рейтингу найдорожчих брендів BrandZ Global Top-100 від міжнародної дослідницької компанії Kantar.

Традиційно трійку найдорожчих брендів у luxury-сегменті очолюють, як і роком раніше, французи: Louis Vuitton, Chanel і Hermes. У топ-10 потрапили ще три французьких бренди, два італійських і по одному — зі Швейцарії та Великобританії.

Відео дня

За рік група найдорожчих брендів індустрії розкоші наростила свою вартість на 3%.

Про те, як коронавірус і глобальна економічна криза позначилися на вартості найдорожчих брендів світу читайте тут.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X