Зміг тільки один. Як коронавірус змінив топ-10 найдорожчих брендів одягу — інфографіка

16 серпня 2020, 14:07

Сумарна вартість найдорожчих брендів одягу за останній рік не змінилася, але Lululemon подорожчав відразу на 40%, пише журнал НВ.

Популярність канадського бренду для активного відпочинку зросла на 70% у сфері онлайн-продажів. The Financial Times включило марку до рейтингу топ-100 компаній, які розквітли в умовах коронакризи.

Відео дня

Трійка лідерів рейтингу найдорожчих брендів одягу не змінилася: Nike (+6% вартості за рік), Zara (-6%), Adidas (+11%). А ось канадська компанія витіснила з четвертого рядка японський бренд Uniqlo (-16%).

«Історія Lululemon цікава ще й тим, що через пандемію ця компанія була змушена закрити свої магазини, — пояснила Барбара Кан, професор маркетингу в Уортонській школі бізнесу при Пенсильванському університеті. — Але при цьому цінність бренду для створеної ним спільноти виявилася настільки високою, що забезпечила йому стійкість і навіть зростання».

Про те, як коронавірус і глобальна економічна криза позначилися на вартості найдорожчих брендів світу читайте тут.

Показати ще новини
Радіо НВ
X