Названо найдорожчі бренди світу. У першій трійці без сюрпризів, Tesla піднялася на 26 рядків
За даними рейтингу брендів Interbrand 2021, найбільше в цьому році зросла вартість брендів компаній технологічного сектора. З цієї сфері ціна бренду змінюється в середньому на 23% в річному численні.
У 2021 році компанія Apple в дев’яте втримала першу сходинку рейтингу найдорожчих брендів Interbrand. Про це йдеться в опублікованому рейтингу.
За минулий рік вартість бренду Apple виросла на 26% і склала $408 251 млн. Другу і третю сходинку в рейтингу утримали Amazon і Microsoft відповідно. Вартість Amazon зросла на 24% - до $249 249 млн, вартість Microsoft — на 27%, до $210 191 млн.
Також в топ-5 найдорожчих компаній увійшли Google (+ 19%) і Samsung (+ 20%) з вартістю в $196 811 і $74 635 млн відповідно.
Решта бренди з топ-10:
- Coca-Cola (зростання на 1%);
- Toyota (скорочення на 5%);
- Mercedes-Benz (зростання на 3%);
- McDonald’s (зростання на 7%);
- Disney (зростання на 8%).
З компаній, які увійшли в топ-20 — майже всі додали у вартості бренду. Винятком стали хіба що Intel і IBM. При цьому, найбільш значне зростання за підсумками року показав виробник електрокарів Tesla. За рік бренд компанії виріс на 184%, що дозволило Tesla злетіти з 40 рядка відразу на 14-й.
Всього в цьому році на топ-3 найдорожчих бренду довелося 33% загальної вартості сотні найдорожчих брендів. Загальна вартість таблиці збільшилася до $ 2 667 524 млн, що є найвищим показником зростання рейтингу кращих світових брендів Interbrand за останні 22 роки.
Найбільш швидкозростаючим сектором виявився технологічний, де вартість бренду змінюється в середньому на 23% в річному численні. Це ж сектор став самим цінний сектор за середньою вартістю бренду, за ним слідують напої і спортивні товари.
Середнє збільшення вартості бренду в 2021 році складає 10%, проти 1,3% роком раніше.
Нагадаємо, що серед футбольних брендів найдорожчим третій рік поспіль залишається мадридський Реал. Його вартість оцінюється в $1,499 млрд.