Рейтинг. Apple знову найдорожчий бренд у світі, Google вилетів з трійки лідерів

21 жовтня 2020, 11:04

Бренди стрімінгових сервісів Spotify і Netflix значно поліпшили свої позиції в рейтингу цього року.

У 2020 році компанія Apple продовжує утримувати першу сходинку в рейтингу найдорожчих брендів Interbrand восьмий рік поспіль, передає Інтерфакс-Україна з посиланням на дослідження.

Відео дня

За минулий рік вартість бренду Apple виросла на 38% і майже досягла $ 323 млрд. При цьому, бренд Google втратив друге місце рейтингу яке займав роком раніше і вперше з 2012 року вилетів з топ-3 на четверту позицію. Його вартість в цьому році знизилася на 1% - до $165,4 млрд.

На друге місце з третього в цьому році вийшов бренд Amazon. За рік вартість бренду онлайн-рітейлера виросла на максимальні для цього року 60% - до $ 200,7 млрд. На третє місце в цьому році піднявся бренд Microsoft, який роком раніше займав четверту позицію.

Список інших компаній в топ-10 не змінився, помінялися місцями тільки компанії на п'ятій і шостій позиціях.

Решта бренди з топ-10:

  • Samsung (зростання на 2%, до $ 62,3 млрд);
  • Coca-Cola (падіння на 10%, до $ 56,9 млрд);
  • Toyota (скорочення на 8%, до $ 51,6 млрд);
  • Mercedes-Benz (зниження на 3%, до $ 49,3 млрд);
  • McDonald's (зменшення на 6%, до $ 42,8 млрд);
  • Disney (скорочення на 8%, до $ 40,8 млрд).

На першу десятку припала половина загальної вартості брендів топ-100. Вперше в рейтинг в цьому році потрапили бренди Instagram (19-е місце, $ 26,1 млрд), YouTube (30-е місце, $ 17,3 млрд) і Zoom (соте місце, $4,48 млрд). Відзначається, що Instagram увірвався в рейтинг відразу на дуже високу позицію.

Найсуттєвіше зростання в рейтингу також показали бренди двох стрімінгових сервісів Spotify і Netflix. Шведський музичний сервіс за рік піднявся з 92-ї на 70-у позицію, збільшивши вартість на 52% - до $8,4 млрд. Крім того, після дворічної відсутності в рейтинг повернувся бренд Tesla. Автомобільна компанія Ілона Маска зайняла 40 сходинку при оцінці вартості бренду в $12,8 млрд.

Найвища вартість бренду серед представників фінансової галузі у JP Morgan (22-й рядок, зростання на 6% - до $20,22 млрд) і American Express (23-е місце, зниження на 10% - до $19,5 млрд). Останній представник нафтогазової галузі Shell, який займав торік 97-й рядок, покинув рейтинг.

Сукупна вартість брендів топ-100 оцінюється зараз в $2 трлн 336,491 млрд, що на 9% перевищує показник за 2019 рік. Відзначається, що в середньому вартість брендів росла на 14%, однак для технологічних компаній середній показник був трохи вище - 20%.

Нагадаємо, що за даними опублікованого в липні рейтингу брендів Forbes найдорожчим брендом також виявився Apple, а ось друге місце зайняв Google. Microsoft і Amazon виявилися на третьому і четвертому місцях відповідно.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X