Reuters повідомив про плани Huawei продати два флагманських бренди смартфонів. У компанії спростовують

25 січня 2021, 20:13

У Huawei повідомлення Reuters спростували і заявили, що не планують продавати флагманські бренди смартфонів P і Mate.

Китайська компанія Huawei веде переговори про продаж своїх преміальних брендів смартфонів P і Mate. Про це пише Reuters з посиланням на два інформованих джерела.

Як зазначає агентство, продаж цих брендів може привести до того, що Huawei в кінцевому підсумку вийде з бізнесу з виробництва смартфонів високого класу.

Відео дня

За словами джерел видання, переговори між найбільшим в світі виробником телекомунікаційного устаткування і консорціумом на чолі з інвестиційними фірмами, підтримуваними урядом Шанхая, тривають протягом декількох місяців. Весь цей час переговори тримали в секреті.

Один зі співрозмовників агентства розповів, що Huawei почала внутрішнє вивчення можливості продажу брендів ще у вересні минулого року. Як підкреслює агентство, остаточного рішення про продаж флагманських брендів Huawei ще не прийняла. За словами співрозмовників видання, переговори можуть не завершитися успішно, оскільки компанія все ще намагається робити власні високопродуктивні чіпи Kirin для своїх смартфонів.

У самій Huawei у відповідь на публікацію Reuters заявили, що не мають планів на продаж брендів флагманських смартфонів.

«Компанія Huawei дізналася про непідтверджених фактами чутки щодо можливого продажу брендів флагманських смартфонів. Для цього немає ніяких підстав», - йдеться в повідомленні китайської компанії.

У компанії заявили, що залишаються «повністю відданими» бізнесу з виробництва смартфонів.

За даними консалтингової компанії IDC, в період з третього кварталу 2019 року по третій квартал 2020 року Huawei поставила телефонів серій Mate і P на суму в $ 39,7 млрд.

Нагадаємо, що 7 грудня Huawei офіційно оголосила про продаж молодіжного бренду смартфонів Honor компанії Shenzhen Zhixin New Information Technology - консорціуму з трьох десятків китайських компаній, деякі з яких підтримуються китайським урядом.

Раніше про плани китайського техногіганта позбутися цього бренду також повідомляв Reuters. За даними джерел видання, через американські санкції компанія змушена зосередитися на мобільних телефонах високого класу і B2B-бізнесі. Тоді повідомлялося, що сума угоди може скласти $15,2 млрд.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X