Готельний бізнес: час нових можливостей

5 липня 2021, 14:08
Новини компаній
Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre

Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre

Як ставитися до того, що навколишній світ може несподівано і кардинально змінитися? Чи можемо ми використовувати на благо будь-які ситуації, що виникають незалежно від наших бажань? І як навчитися ефективно реагувати на нагальні вимоги часу? На ці та інші запитання відповість Генеральний менеджер Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre і директор Radisson Hotel Group в Києві Девід Морен.

Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre

Фото: Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre

1. Пане Морене, в який момент після настання пандемії ви зрозуміли, що ситуація в готельному бізнесі змінилася всерйоз і надовго? І взагалі — що вона навряд чи вже буде колишньою?

Відео дня

З перших днів настання пандемії було очевидно і зрозуміло, що життя найближчим часом буде іншим, і щоб забезпечити безпечне середовище для наших гостей і персоналу, потрібно було діяти швидко і в довгостроковій перспективі. Компанія Radisson Hotel Group провела ретельний аналіз усіх наявних процедур охорони здоров’я і безпеки і разом з командою експертів розробила й затвердила додаткові протоколи Radisson Hotels Safety Protocol у наших готелях по всьому світу.

2. Як ви особисто сприйняли так звану «нову реальність», пов’язану з коронавірусом? Чи стала вона для вас серйозним випробуванням або ж навпаки — ви сприйняли її як відкриту можливість для прийняття кардинально нових рішень?

Кожен виклик приносить нові можливості, і я завжди намагаюся фокусуватися на позитиві. Пандемія змусила нас переосмислити багато процесів і рішень. І попри всі труднощі в індустрії туризму, ми робили, робимо і будемо продовжувати робити все можливе, щоб перевершити очікування гостей.

Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre
Фото: Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre

3. Чи виникало у вас бажання «озирнутися на всі боки» — іншими словами, взяти до уваги дії інших представників вашого бізнес-сегмента?

Radisson Hotel Group — один з найбільших гравців у сфері готельного бізнесу. Компанія завжди залучає надійних партнерів і використовує найкращі практики, тому ми чітко розуміли, як потрібно діяти, щоб забезпечити комфортне перебування наших гостей і відповідати трендам і очікуванням в нову епоху подорожей.

4. Як ви вважаєте, ідея проведення так званого гібридного підходу до заходів — це «дитя» пандемії чи передумови до неї з’явилися незалежно від ситуації з коронавірусом?

До того як вибухнула криза кількість віртуальних зустрічей зростала в геометричній прогресії. Пандемія лише стала каталізатором нового стилю роботи і комунікації. І тепер платформи для проведення віртуальних заходів просто відточують свої функції, щоб пропонувати ще більше і краще.

5. ZOOM-платформа, що відрізняється високими технологічними показниками, була заснована в 2011 році, але — зі зрозумілих причин — стала особливо популярною в період жорстких обмежень для проведення заходів. Коли ви прийшли до рішення створення ZOOM-конференц-залу в Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre?

Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre
Фото: Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre

У зв’язку з карантином всі компанії швидко перейшли у віртуальний або змішаний формат. Завдяки партнерській угоді із Zoom, лідером у сфері сучасного відеозв'язку, наше рішення створити Zoom Meeting Room було прийняте без сумнівів відразу. Нам важливо було забезпечити своїх клієнтів безперебійним з'єднанням для проведення онлайн-зустрічей, якісним зображенням, швидким підключенням і високошвидкісним інтернетом для передового досвіду відеоконференцзв'язку в нових умовах.

Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre
Фото: Radisson Blu Hotel, Kyiv City Centre

6. Заходи в гібридному форматі передбачають певну кількість «живих» учасників, які збираються в ZOOM-конференц-залі вашого готелю. Які основні принципи так званого Протоколу безпеки ви могли б виділити особливо?

При вході в готель працівник служби охорони робить температурний скринінг і перевіряє, щоб всі учасники були в масках. Готель обладнаний стаціонарними безконтактними станціями зі спиртовим антисептиком для рук і рукавичками, які розміщені у всіх загальнодоступних місцях (лобі, ресторані, конференц-залі), а також стікерами, які нагадують про соціальну дистанцію. Конференц-зал перед початком заходу обробляється професійними дезінфікувальними засобами, після чого на ручки дверей вішається спеціальний інформаційний покажчик, який повідомляє, що приміщення підготовлене до використання. Процедура ретельної санітарної обробки застосовується також до всіх канцелярських предметів.

7. Як можна урізноманітнити ділові зустрічі у вашому готелі і які додаткові конференц-послуги можуть бути надані? Які заходи вже відбулися у вашому готелі?

В межах програми Radisson Meetings наш готель пропонує різні варіанти проведення гібридних заходів, що поєднують в собі функціональні особливості особистого і віртуального спілкування. Ми також пропонуємо гнучкі умови бронювання конференц-залів до кінця року, що дозволяє планувати наперед. Крім того, у нас є ретельно розроблені меню під кожен формат, які допоможуть урізноманітнити і зробити кожну подію успішною і по-справжньому незабутньою. Ми вже провели і продовжуємо організовувати невеликі онлайн і офлайн заходи в умовах нової реальності для локальних і міжнародних компаній з різних секторів, надаючи індивідуальну підтримку і персональні рішення на кожному етапі.

8. Якби вас попросили сформулювати принцип сучасного готельного бізнесу однією фразою, як би вона прозвучала?

Той, хто швидко адаптується до нових реалій і трендів, а також вміє бути гнучким у всьому, досягне успіху.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X