«Виконали всі рекомендації». Прозорро.Продажі відповіло Антимонопольному комітету

8 вересня, 17:28
Прозорро.Продажі відкидає підозри у зловживанні монопольним становищем на ринку (Фото:prozorro.sale)

Прозорро.Продажі відкидає підозри у зловживанні монопольним становищем на ринку (Фото:prozorro.sale)

Держпідприємство Прозорро.Продажі відреагувало на повідомлення Антимонопольного комітету щодо відкриття справи щодо необґрунтованого підвищення оплати.

Як повідомлялося, АМКУ розпочав справу за заявою одного з операторів, який поскаржився на необґрунтоване підвищення ДП Прозорро.Продажі плати на розвиток електронної торгової системи (ЕТС) Prozorro.Продажі та надання доступу до ЕТС Prozorro.Продажі лише після виконання додаткових умов.

Відео дня

Як заявили у ДП Прозорро.Продажі, існує кілька фактів, які прямо суперечать цим тезам:

— плату на розвиток не лише не підвищували, а навпаки знизили, скасувавши мінімальний щомісячний платіж;

— додаткові умови стали не обов’язковими, і знаходяться в окремому добровільному договорі, який підписали всі оператори, у тому числі скаржник.

«Окремо звертаємо увагу, що розслідування стосовно підприємства АМКУ вів ще з 2019 року, а у своєму висновку 4 листопада 2021 року не виявив порушень у діяльності підприємства, та не визнав підприємство монополістом. Натомість надав дві рекомендації: забезпечити формування плати на розвиток ЕТС на підставі економічно обґрунтованих розрахунків; утриматись від додаткових умов при укладенні угод доступу до ЕТС», — заявили у Прозорро.Продажі.

У держпідприємстві наполягає, що виконало обидві рекомендації:

— 7 квітня 2022 року підприємство скасувало мінімальний щомісячний платіж, а оператори підписали Додаткову угоду яка закріплює скасування обов’язкових платежів з квітня 2022 року до завершення воєнного стану;

— додаткові умови стали не обов’язковими, і знаходяться в окремому добровільному договорі від 28 січня 2022 року, який підписали всі оператори, у тому числі скаржник.

У ДП Прозорро.Продажі додали, що починаючи з 2019 року підприємство отримує запити від АМКУ, на які завжди надає розгорнуті та ґрунтовні відповіді.

«За 2020−2021 роки підприємство надало відповіді більше ніж на 37 вимог АМКУ в повному обсязі та у визначений законом строк», — повідомили У ДП Прозорро.Продажі.

Показати ще новини
Радіо НВ
X