Блекаут-меню. Через відключення світла українці скуповують сублімовану їжу для туристів — скільки це коштує?

Сушені та сублімовані страви приваблюють споживачів зручністю і простотою в приготуванні (Фото:facebook.com/harchifood)
Традиційні для любителів походів сушені та сублімовані страви набувають популярності серед звичайних споживачів. Що ще, окрім Мівіни, пропонують підприємці тим, хто робить запаси через перебої з електроенергією?
«Люди мусять не готуватися до блекаутів, а ходити в походи», — розмірковує Ілона Мостова, засновниця бренду туристичного харчування Їжачок. Цього року її виробництво зіштовхнулось із незвичним попитом на продукцію. Раніше типовими споживачами сушених страв у компактних пакетиках були туристи. Знайти таку їжу можна було хіба на сайтах виробників і в туристичних магазинах, але зараз вона привернули увагу значно ширшої аудиторії. «Зима у нас зазвичай не сезон, — додає Мостова. — Але бачимо що все тільки зростає — люди роблять запаси».
Така ж картина у інших виробників. Розлітається все — вівсянка з ягодами та фруктами, каші чи картопляне пюре з різними видами м’яса, локшина з куркою, овочами та грибами, супи, борщі та багато іншого. «Попит почав рости навіть до початку вторгнення — було помітно, що люди збирають «тривожні валізки», — розповідає співзасновник бренду сублімованої їжі ЇDLO Сергій Андрєєв, який зараз у лавах Збройних сил. З того часу попит лише зростає, додає він.
Причина ажіотажу — у простоті приготування і мінімальних енерговитратах, що особливо важливо, коли вдома немає світла. Щоб отримати повноцінну вечерю, у пакетик достатньо залити окріп, зачекати 5−10 хвилин і все — страва готова.
Що пропонують українцям виробники і як влаштований цей бізнес?
Для будь-якої кишені