Мільярди маленьких рішень щодня — як допомогти споживачам позитивно впливати на світ

28 січня 2021, 12:50
Новини компаній
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Life Lab Everyday (Фото:P&G)

Life Lab Everyday (Фото:P&G)

Мільярди будинків по всьому світу використовують наші продукти та інновації. Це дуже багато значить для мене, тому що так ми можемо змінити наш світ на краще. Це велика відповідальність, — говорить Деймон Джонс, директор з комунікацій P&G. Ми спілкуємось на конференції CES 2021.

Деймон Джонс

директор з комунікацій P&G

Деймон, дозвольте почати з привітань. PR week визнав вас найвпливовішим гравцем в сфері комунікацій! Що це означає для вас?

— Дякую. Це визнання дійсно було дуже важливим — як для мене, так і для тієї значущої роботи, яку я маю честь виконувати в компанії, адже це також визнання для P&G — наших цінностей і цілей. Коли я займаюся тим, у чому насправді криється моя пристрасть, це має значення в роботі, яку я виконую кожен день. Я працюю в P&G більше 23 років і вважаю, що завдяки нашим продуктам та інноваціям наша робота справляє суттєвий вплив на життя людей в мільярдах осель у всьому світі. Для мене це має значення, тому що в такий спосіб ми можемо цей світ покращити. А це неабияка відповідальність.

Поговоримо про інновації. P&G один з основних новаторів в галузі. Що для вас інновації? Це пов’язано з культурою вашої організації чи з тим, що у вас є кошти, щоб їх інвестувати?

— Це і те й інше, і ці аспекти підсилюють один одного. Я розповім вам історію. Моя найперша посада в P&G полягала в роботі з пральним порошком. Уявіть, що ви вступаєте до університету і вважаєте, що ваша велика робота буде пов’язана з пральним порошком. Тому моя перша думка була: «Як це може бути складно? Це просто мило і прання одягу. Це ж так просто». Але протягом першого року роботи в компанії я провів багато днів в будинках людей, дізнавшись, що прання — це не просто функціональне прибирання, а й турбота про інших.

Наші товари — це не автомобілі, комп’ютери або літаки, це товари повсякденного попиту. Люди не витрачають багато часу на роздуми про них, але ви розумієте, наскільки вони є важливими. Наприклад, в нашій лабораторії P&G Life Lab Everyday ми багато говоримо про те, як наш повсякденний вибір може вплинути на довкілля. Наприклад, ми поділяємо думку про те, що вибір продукту, який дозволяє мити посуд меншою кількістю води, може стати важливим рішенням для всієї планети.

P & G Life Lab Everyday
Фото: P & G Life Lab Everyday

Ви згадали, що люди часто не усвідомлюють, який великий вплив на навколишнє середовище або суспільство може мати їх невеликий повсякденний вибір. Це робить вашу роботу як компанії ще більш відповідальною …

— Вірно, саме тому так важливо, щоб люди, яких ми наймаємо в P&G, знали, наскільки важлива для P&G робота, яку вони виконують. Чи то пов’язано з повсякденними речами, як-от мило або зубні щітки, всі в P&G віддані ідеї служіння споживачеві. Це означає, що ми повинні навчитися вивчати споживачів і дослухатися до того, чого вони насправді хочуть, навіть якщо вони не можуть пояснити це словами.

Певна річ, ніхто не сидить вдома і не переймається бактеріями або мікробами. Люди хочуть, щоб їхні оселі були чистими, свіжими, і хочуть відчувати себе там щасливими. Тоді наша робота — подбати, наприклад, про мікроби або бактерії, і водночас забезпечити споживачам найважливіше: комфорт, здоров’я, чистоту, добробут, щастя в повсякденному житті.

Отже, ми можемо сстверджувати, що ваші продукти якісніші, тому що ви так багато інвестуєте в інновації…

— У P & G ми дійсно витрачаємо багато коштів на дослідження і розробки, вдвічі більше, ніж будь-хто з наших конкурентів. Коли ви дивитеся на компанію і на всі наші бренди, то знаєте, що вони працюють краще, виконують свої обіцянки і вселяють впевненість. Чому? Відповідаючи на ваше запитання — бо у нас є культура, є система і ми знаємо, що нам необхідно інвестувати в інновації.

Ви інвестуєте в інновації, тому що це окупається. А як щодо екологічної стійкості? Більш свідомі споживачі цінують екологічно чисті продукти. Не дивно, адже на мертвій планеті миючі засоби можуть не знадобитися …

— Це правда. Перш за все наразі комерційний успіх не може бути головною метою компанії. Мета повинна полягати в наданні споживачам продуктів, які є безпечними, підтримують здоров’я споживачів, не завдають шкоди довкіллю, не заподіюють шкоди для планети і впливають на спільноти.

P & G Life Lab Everyday
Фото: P & G Life Lab Everyday

Ми — одна з провідних компаній в індустрії товарів для дому та гігієни, і цим статусом можна було б вдовольнятися. Але ми знаємо масштаб і вплив наших брендів і хочемо щось змінити. Нам довелося зробити ще якіснішими багато з продуктів, які ми запустили в останні роки, щоб вони могли змінити звички споживачів і були більш ефективними — зокрема, коли мовиться про захист природних ресурсів, таких, як вода або енергія.

На виставці CES великий арені глобальних інновацій ви представлені поряд з такими технологічними гігантами, як Apple, Google, Microsoft. Як ви плануєте з ними змагатися?

— Ми не хочемо конкурувати з ними, оскільки працюємо в іншій сфері. Але ми відкриті для співпраці з іншими компаніями, що не відносяться до нашої галузі, щоб об'єднати зусилля і створити революційні інновації і радувати споживачів більш якісними продуктами. Це причина нашої присутності на виставці CES. Можна запевнити, що ми свого роду технологічна компанія, оскільки обробляємо неймовірний обсяг даних і використовуємо штучний інтелект.

Ми хочемо бути номер один в тому, що робимо. Але я вважаю, що єдина сфера, в якій ми конкуруємо з такими компаніями, як Amazon чи Google, — це те, що ми надаємо позитивний вплив. Так, ми хочемо посилити свій вплив, зробити світ кращим — за рахунок вироблення звичок і поглядів, які допомагають планеті і підтримують спільноти.

І ви справді вірите, що, переконуючи людей використовувати ваші продукти, ви змінюєте їх звички таким чином, що це має велике значення для світу?

— Можливо, маленькі речі, дрібні повсякденні рішення окремих споживачів не мають суттєвого значення, але якщо помножити їх на мільйони чи мільярди, то вплив стане помітним. Якщо ми переконаємо наших споживачів більше дбати про фактичне споживання води, то надамо реальний вплив на проблему нестачі води в глобальному масштабі. Як ми продемонстрували на нашій новій віртуальній платформі P&G Life Lab Everyday, бо якщо ми хочемо знизити споживання води з 500 літрів на людину в день до 50 літрів, знадобляться колективні зусилля — P&G, партнерів і споживачів, які готові змінити повсякденні звички.

P & G Life Lab Everyday
Фото: P & G Life Lab Everyday

Наразі ця проблема стала ще більш нагальною: зважаючи на пандемію, споживачі почали помічати, що простір, в якому вони проводять свої дні, дійсно має сенс, адже оселя — це не тільки місце, де ми спимо, а й місце, де ми працюємо, відпочиваємо, граємо і т. ін. Ми проводимо вдома більше часу, ніж будь-коли раніше, тому потенціал поліпшення світу і дій для оздоровлення планети величезний.

Звучить відмінно, навіть ідеалістично. Але, зрештою, ви — компанія, яка має приносити прибуток, вірно?

— П'ять років тому екологічно чистий продукт був дійсно корисним для навколишнього середовища, але був менш дієвим, менш ефективним і навіть менш коштовним. Ми підвищили планку і хочемо гарантувати, що екологічність не означає компроміс щодо продуктивності, ефективності або якості. Наприклад, ми розробили продукти Ariel або Fairy, які дозволяють прати за низької температури і на швидких циклах. Це велика економія для сімейного бюджету і для всієї планети.

Звісно, ці позитивні зміни не можуть відбутися за рахунок наших акціонерів. Ми робимо акцент на розуміння споживачів, сильні інноваційні можливості та співпрацю з партнерами, щоб догоджати споживачам продуктами, які поліпшують буденне життя, піклуються про здоров’я і домашній комфорт, корисні для планети і суспільства. Це змушує споживачів довіряти нам, купувати нашу продукцію і водночас повертати прибуток нашим акціонерам. Увага акціонерів, зосереджена тільки на прибутковості, працюватиме лише в короткостроковій перспективі, а ми завжди розмірковуємо про зростання компанії на тривалу перспективу.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X