Технологічна виставка CES 2022: інноваційні рішення від Procter & Gamble для повсякденного побуту

25 січня, 12:03
Новини компаній
CES 2022

CES 2022

Виставка CES (Consumer Electronics Show) щороку проходить у січні в Лас-Вегасі. То які ж інноваційні рішення були представлені Procter & Gamble на Міжнародній виставці побутової електроніки CES 2022?

Цю виставку щороку організує Асоціація споживчих технологій (CTA). Ознака нашого часу: вперше від початку пандемії COVID-19 захід було проведено офлайн з 5 по 8 січня. І, хоча організатори планували влаштувати звичайну повномасштабну конференцію, поширення омікрону внесло свої корективи — такі гіганти як Google, Microsoft Meta, T-Mobile та Amazon брали участь віртуально.

Відео дня

А Procter & Gamble далекоглядно оголосила про свій намір узяти участь в CES 2022 у цифровому форматі ще минулого року. Саме завдяки цьому на запрошення компанії всі бажаючі відвідати виставку, у тому числі й незареєстровані на CES 2022, отримали змогу побувати у віртуальній лабораторії Procter & Gamble на сайті.

Повсякденний побут: яких змін нам очікувати?

Віртуальне відвідування лабораторії P&G LifeLab викликало реальне зацікавлення у багатьох відвідувачів, адже такі знакові бренди компанії як Gillette, Oral-B, Crest і Tide продемонстрували оригінальні рішення, що призведуть до суттєвих змін у нашому повсякденному побуті. І це торкається багатьох сфер людського життя: від щоденного гоління до прання одягу.

Більше того, у цьому віртуальному просторі всі охочі мали змогу наживо поспілкуватися з експертами Procter & Gamble та ознайомитися з інноваційними рішеннями компанії. То які ж з представлених гаджетів та інновацій користувалися найбільшою увагою?

Procter & Gamble
Фото: Procter & Gamble

«Тепле» гоління: станок для гоління з підігрівом GilletteLabs Bugatti Special Edition

Зустрічайте перший у світі станок з підігрівом, що був розроблений разом зі спеціалістами легендарного автомобільного бренду! Плюс станок GilletteLabs з відлущувальною смужкою, що перед голінням видаляє частинки бруду зі шкіри. Гармонійне поєднання дбайливого догляду за шкірою обличчя і шиї та самого процесу гоління, який вирізняється підвищеним комфортом.

Зубні щітки у стилі smart

Саме такі презентував широкому загалу Oral Care — виробник засобів для догляду за ротовою порожниною. Електричні зубні щітки Oral-B Series 4 та Oral-B Series 5 настільки «розумні», що просто створені для того, аби допомогти краще дбати про здоров’я ротової порожнини. Також бренд продемонстрував зубну щітку преміум-класу Oral-B iO 10 — ще один вражаючий гаджет-крок в еволюції чищення зубів та догляду за ротовою порожниною.

Oral Care
Фото: Oral Care

Пральний порошок Tide Infinity — просто космос!

Бренд Tide, який виробляє пральний порошок, послідовно працює над тим, щоб мінімізувати вплив прання на навколишнє середовище. Цього року в фокусі уваги перший космічний пральний порошок Tide Infinity, що повністю розкладається. Так, він спеціально призначений для використання в умовах космічних польотів з 2022 року! Астронавти, які працюють на Міжнародній космічній станції, будуть прати свої речі саме цим порошком.

Tide Infinity
Фото: Tide Infinity

Захоплива подорож: платформа P&G Beauty з віртуальною програмою BeautySPHERE

Цього року на CES знову запрацювала віртуальна платформа P&G Beauty. Завдяки віртуальному зануренню у світ «Відповідальної краси» на цій платформі відвідувачі змогли дізнатися про взаємопов'язані принципи стійкого розвитку: безпеку, прозорість, якість та продуктивність, а також рівність, залученість та благополуччя. BeautySPHERE дозволяє відвідувачам віртуально взаємодіяти з портфоліо брендів P&G Beauty за допомогою реального та віртуального контенту.

Наприклад, цього року відвідувачі BeautySPHERE мали змогу віртуально відвідати Королівські ботанічні сади, Кью (Royal Botanic Gardens, Kew). В процесі вони отримали інформацію про те, як вчені Procter & Gamble співпрацюють з експертами. А ще — переконалися, що рослинні компоненти, які входять до складу шампунів та бальзамів-ополіскувачів Herbal Essences bio: renew, вирощуються за всіма правилами і мають високу якість. Завдяки BeautySPHERE відвідувачі змогли перевірити якість рослинних інгредієнтів своїх косметичних продуктів Herbal Essences bio: renew під керівництвом авторки бестселерів, філантропки і посолки Pantene Кеті Пайпер, яка розповіла відвідувачам про ці рослини.

І віртуальні ігри теж!

Відвідувачі лабораторії P&G LifeLab також можуть пограти в тематичні комп’ютерні ігри. Наприклад, в одній з них можна поборотися з карієсовими монстрами та врятувати Зубополіс. А в іншій — покататися на сноуборді, що ковзає, неначе станок з підігрівом від GilletteLabs за допомогою запатентованої технології FlexDisc™.

«У Procter & Gamble ми постійно рухаємося в бік інновацій, які покращують життя споживачів у всьому світі, — розповів Головний бренд-директор P&G Марк Прітчард. — Ми раді повернутись на CES у віртуальному форматі та продемонструвати багато нових продуктів, на створення яких нас надихнули наші споживачі. У переліку новинок P&G — також інноваційні рішення, які допомагають вирішувати багато нагальних проблем, таких як, наприклад, сталий розвиток довкілля».

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X