Онлайн-сервіси Приватбанку відновили роботу
Приватбанк усунув перебої в роботі своїх онлайн-сервісів і веб-сайту.
Про це повідомили на Facebook-сторінці банку.
Так, сайт банку і додаток Приват24 знову запрацювали.
У Приватбанку пояснили, що найбільші українські провайдери інтернету, компанії Укртелеком і DataGroup мали перебої в роботі мережі через аварію ліній зв'язку в Німеччині. Це й стало причиною проблем у роботі онлайн-сервісів банку.
Нагадаємо, кілька місяців тому Приватбанк повідомив про глобальний збій в системі через аварію. Зокрема не працювали банкомати, термінали самообслуговування, не здійснювалися платежі в POS-терміналах і в додатках Приват24 і Liqpay.
Приватбанк за розміром чистих активів посідає 1-е місце (265,9 млрд грн) серед 83 банків, що працюють в Україні.
18 грудня 2016 року Кабінет міністрів ухвалив рішення про націоналізацію державою Приватбанку.