5 причин оновити свій мобільний додаток «Приват24» - фото
Новини компаній

5 причин оновити свій мобільний додаток «Приват24»

30 червня 2021, 15:32

Понад рік тому ПриватБанк перший в Україні, запустив єдиний додаток для фізосіб і підприємців.

Єдиний додаток "Приват24" надає можливість керувати і особистими коштами, і грошима бізнесу за допомогою мобільного телефону.

Згодом приклад ПриватБанку наслідували й інші учасники ринку. Але навіть через рік більшість банків ще досі змушені пропонувати клієнтам використовувати різні додатки-сервіси — окремо для приватних осіб, окремо для підприємців.

Відео дня

Те, що рішення ПриватБанку об'єднати дві платформи (для фізосіб і бізнесу) виявилося слушним, підтверджують самі клієнти. Судіть самі, внаслідок «реформи» кількість бізнес-платежів зросла на 60%, а кількість користувачів бізнес-функціоналу — на 20%.

5 причин завантажити єдиний мобільний додаток «Приват24» зараз

По-перше, все просто

  • інтерфейс інтуїтивно зрозумілий і не вимагає спеціального навчання;
  • новий об'єднаний функціонал мобільного банку не залишить вас байдужими;
  • мобільний додаток «Приват24» доступний для завантаження в PlayMarket або AppStore.

По-друге, безпечно

  • мобільний додаток «Приват24» шифрує всі дані, які передаються в банк/з банку;
  • «Приват24» використовує SmartID (КЕП) — аналог власноручного підпису, а також систему логінів, паролів і технологію біометричної ідентифікації;
  • ПриватБанк постійно веде роботу з виявлення й усунення потенційних загроз безпеці на програмному рівні, на рівні захисту серверів і на рівні загальних процедур інформаційної безпеки.

По-третє, зручно

Єдиний мобільний додаток «Приват24» може робити все! Від сплати податків до розрахунків за комунальні послуги. Крім того,

  • перегляд виписок за рахунками підприємця і персональних рахунках в одному додатку;
  • платежі з рахунків підприємця на картку фізособи;
  • підписати платіж за допомогою SmartID фізичної особи;
  • і ще 147 сервісів.

По-четверте, «Приват24» цінує ваш час

Ця програма пам’ятає всі основні дані щодо платежів, які ви створили раніше — чи це податки, чи штрафи, чи регулярні рахунки за оплату комунальних послуг, передплачених сервісів тощо.

У підсумку платіж у два кліки без зайвих формальностей вам гарантований.

ПриватБанк суворо стежить за тим, щоб нові функції і надбудови не зіпсували клієнтського досвіду і не знищили доступність, прозорість та інтуїтивність сервісу.

По-п'яте, самостійно підлаштувати додатки під себе. Хіба це не чудово?!

Клієнти можуть налаштовувати додаток самостійно:

  • змінювати дизайн карток, керувати прив’язкою до Apple Pay і Google Pay, змінювати ліміти, блокувати і розблоковувати рахунки, відкривати і закривати роботу картки в інтернеті та багато іншого;
  • можна «прописати» картку іншого банку, коли, наприклад, вам видали зарплатну картку іншого банку;
  • відкриваючи депозити, ви можете самі давати їм назви: «На машину», «На навчання», «На відпустку»…

ПриватБанк інвестує кошти, час і напрацювання в розумні системи, готові упізнавати свого клієнта, ідентифікувати і запам’ятовувати основні дані про важливі для клієнта операції.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Діліться матеріалом




Радіо НВ
X