Авральний режим. МАУ отримала 27 тисяч звернень від пасажирів, які втратили квитки — Дихне
Авіакомпанія МАУ планує через місяць перевести діалог з клієнтами, які втратили квитки, з аврального режиму в нормальний, заявив президент авіакомпанії Євген Дихне в інтерв'ю Інтерфакс-Україна.
За словами Дихне, з моменту закриття польотів в черзі на повернення коштів знаходиться близько 27 тис. звернень пасажирів МАУ.
«Скільки пасажирських запитів зараз опрацьовано, точної цифри не скажу. У нас з моменту закриття польотів в черзі перебуває близько 27 тисяч звернень. І практично така ж кількість надходило на комунікаційні майданчики МАУ в перші дні цього періоду», - зазначив він.
Додатковою перешкодою для обробки пасажирських запитів Дихне назвав відмову від роботи через колл-центри. В умовах карантину авіакомпанія перейшла в режим спілкування з пасажирами по електронній пошті і в месенджерах.
За словами Дихне, листуванням з пасажирами в авіакомпанії займається сумарно до 150 чоловік, тоді як в колл-центрі у компанії працювало одночасно на піку до 600 чоловік.
Нагадаємо, що МАУ оцінила збитки від припинення авіасполучення між країнами в 35% очікуваних доходів за перший квартал поточного року. Україна призупинила регулярне пасажирське авіасполучення в ніч з 16 на 17 березня. З цього часу авіакомпанії виконують тільки рейси з евакуації громадян з-за кордону в Україну.
У зв'язку з закриттям авіасполучення квитки на рейси МАУ подорожчали в рази. В авіакомпанії пояснювали подорожчання тим, що ціну формує спеціальна система розрахунку revenue management, а пасажири фактично сплачують вартість перельоту в обидва кінці.