Про красу забувають на місяць, не більше. Як змінювався попит українців на послуги косметологів у дні війни та пандемії — дослідження

28 грудня 2022, 21:23
Попит на послуги косметологів в Україні відновився до довоєнного рівня (Фото:karelys Ruiz / Unsplash)

Попит на послуги косметологів в Україні відновився до довоєнного рівня (Фото:karelys Ruiz / Unsplash)

Починаючи з вересня 2022 року, українки шукають косметологічні послуги в інтернеті практично так само жваво, як і до початку війни. Попит на них падає не більше ніж на місяць з початку чергової кризи.

Про це свідчать результати дослідження цифрового консалтингового агентства Ольшанський та Партнери. Воно зокрема демонструє, наскільки попит на косметологічні послуги знизився у березні 2019 року та відновлювався потім.

Відео дня

Після початку повномасштабної війни косметологією в Україні цікавилися в інтернеті усього 82 тис. разів на місяць, що удвічі менше, ніж у березні довоєнного 2021 року. Однак вже у квітні 2022 року попит зріс та стабілізувався в травні.

Відтак у другому півріччі 2022 року, українці вже шукали косметологічні послуги у середньому 140 тис. разів на місяць — практично на рівні літа 2021 року.

В агентстві також звернули увагу й на ще один цікавий період різкого відновлення попиту після потужного просідання, який припадає на березень 2020 року. Саме на цей час припав перший карантин через пандемію СOVID-19.

І за ним слідувало стрімке зростання попиту на косметологічні послуги вже наступного місяця — що підтверджує припущення, що падіння попиту на індустрію краси в Україні не триває довше місяця.

Показати ще новини
Радіо NV
X