«Портал в сучасну Японію», або Реалії нової «Сушия»

21 листопада 2019, 10:00
Новини компаній
«Портал в сучасну Японію» (Фото:Сушия)

«Портал в сучасну Японію» (Фото:Сушия)

Одна з найбільших ресторанних мереж України «Сушия» особливо відзначилась: спільне меню з топовими блогерами, репозиціонування бренду, нова вірусна рекламна кампанія, надшвидка доставка, запуск першого в Україні cashless-ресторану і зовсім нового формату «Сушия експрес».

Що змусило 13-ти річну мережу ресторанів так стрімко репозиціонувати бренд ми дізналися у генерального директора мережі Антона Ходиська і маркетинг директора Дмитра Демидова.

Відео дня

«2019 рік розпочався для нас з питань: чого хоче наш гість? Що він отримує?» — коментує Антон Ходисько, генеральний директор мережі ресторанів «Сушия».

Антон Ходисько

генеральний директор мережі ресторанів «Сушия»

У «Сушия» вірять, що японська кухня — це в першу чергу смак і баланс. Тому в році, що минає, присвятили багато сил і енергії саме продукту: пропрацювали і поліпшили смак кожної страви, грунтуючись на сучасних трендах японської кухні. Зараз вони активно зайнялися виведенням на ринок нового проекту — «Сушия Express», де кожен зможе оплатити і забрати замовлення всього за 4 хвилини. Це міський формат для сучасного темпу життя, особливо мегаполісів, де зрозумілим очікуванням гостей є швидка подача страв.

Такі точки вже працюють у БЦ «Астарта» на Подолі, в Сушия на Георгія Кірпи 3, в ЖК «Варшавський» на проспекті Правди, а також в опанованому компанією цього року молодіжному передмісті Києва — Бучі. Кілька проектів реалізовано у форматі «Dark kitchen», це скоротило час доставки в особливо густонаселених районах Києва.

Сушия
Фото: Сушия

«Завдяки експрес-форматам наші гості отримали можливість зайти, швидко взяти страви, які їм подобаються, і розплатитися на касі самообслуговування або через касира і вже через 4 хвилини насолодитися їжею. Це дозволило нам більш якісно покрити Київ і передмістя для нашої зростаючої доставки. На сьогодні ми домоглися відмінних результатів: 94% всіх замовлень доставки ми здійснюємо в межах 1 години, і нашою метою є вже у 2020 році доставляти 96% всіх замовлень доставки в межах 50 хвилин. Упевнений, це однозначно зробить нас найшвидшою доставкою японської кухні в Україні», — продовжив Антон.

Дмитро Демидов

маркетинг директор мережі ресторанів «Сушия»

«Цього року нам вдалося зробити перші кроки до репозиціонування бренду як „порталу в Сучасну Японію“: ми створили абсолютно нову комунікаційну платформу навколо ідеального поєднання 5 класичних японських смаків. Це дозволило нам створити унікальну історію для РR. Звичайно, ролики можуть викликати спірні емоції, але вони вже точно не залишаться без уваги, про що може говорити те, що ми зібрали 1,5 млн переглядів всього за 2 дні. А якщо коротко, то в боротьбі за серце споживача ми вирішили йти шляхом поліпшення продукту, сервісу, абсолютно нових для ринку комунікаційних рішень та інновацій. Безумовно, це більш складний процес, але саме це нас і драйвить», — коментує Дмитро Демидов, маркетинг директор мережі ресторанів «Сушия».

Статус ньюсмейкера року підтверджується і вдалими колабораціями. Наприклад, топові блогери, дописувачі та редакція журналу Cosmopolitan прямо вплинула на меню від нового шефа. Також вперше в Україні «Сушия» спільно з Мастеркард запустили повністю cashless ресторан у БЦ «Астарта» і спільно з IPay реалізували там рішення для електронних чайових. Все це створює більш комфортну і приємну атмосферу для гостей ресторану. Першим нововведення протестував Олександр Педан, який в якості експерименту попрацював у ресторані офіціантом.

Сушия
Фото: Сушия

Також мережі вдалося попрацювати і над переосмисленням принципів управління. «Зараз ми активно вивчаємо досвід управління трендовими одиничними ресторанами і впроваджуємо найкраще, роблячи крок у бік максимальної турботи про гостя», — коментує Антон.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів НВ
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Загалом у «Сушия» свій шлях. Так, він довший, ніж у «свідків Happy Hours», але вже точно цікавий, драйвовий і яскравий, як і все, що вони роблять.

Показати ще новини
Радіо НВ
X