Як політична кар'єра Зеленського впливала на рейтинги переглядів Вечірнього кварталу — інфографіка
З моменту обрання Володимира Зеленського президентом продукція його дітища — Студії Квартал-95 — почала втрачати популярність у глядачів.
Про це йдеться у статті Мінус Зеленський, опублікованій у № 28 журналу НВ від 30 червня.
Якщо на початку 2019 року частка телеглядачів Вечірнього кварталу, за даними Індустріального телевізійного комітету, становила 28% від їх загальної кількості, то у червні того ж року, після інавгурації Зеленського, знизилася до 13%.
«Далі почалася смуга невеликих злетів і очевидних падінь, у тому числі викликаних ще і коронавірусом, через який постраждали концертна діяльність і зйомки нових програм», — сказано у статті.
Орест Білоскурський, колишній маркетинг-директор компанії StarLightMedia (об'єднує телеканали СТБ, Новий і ICTV), пояснює проблеми студії нестабільністю графіка показу передачі - Квартал зсувається у програмній сітці, при цьому зараз через коронавірус випускають багато повторів, які не користуються популярністю.
«А друга причина в тому, що Вечірній квартал втратив монопольне право на гумор, в тому числі і політичний. У цьому аспекті вони стали здаватися слабкішими, ніж конкуренти: немає гострих тем проти влади», — додає медіаексперт.