Конкуренти навіть не близько. RIA та OLX контролюють понад 80% угод з авто та нерухомістю — дослідження CBR

На ресурс Auto.RIA припадає 49% від усіх угод з авто, вчинених за допомогою сайтів оголошень (Фото:fill / Pixabay)
На сайти RIA та OLX.ua сумарно припадає 82% угод на ринку вживаних авто та 84% угод з нерухомістю. Онлайн-дошки оголошень з великим відривом лідирують за відсотком укладених з їхньою допомогою угод.
Сайти оголошень RIA та OLX.ua сумарно контролюють понад 80% угод з авто та нерухомістю, який здійснюються за допомогою порталів оголошень. Про це йдеться у результатах дослідження аналітичного агентства CBR.
Зокрема, на сайт Auto.RIA припадає 49% угод з авто, укладених за допомогою сайтів оголошень. На OLX.ua припадає 33% таких угод, а на Rst.ua — 13%.
Таким чином, на два лідируючі сайти оголошень: Auto.RIA та OLX.ua — сумарно припадає 82% закритих автомобільних угод.
Загалом серед українців, які купили або продали автомобіль за останні три роки, 78% використали для цього сайти оголошень. З тих, хто тільки планує покупку чи продаж авто сайти оголошень мають намір використати 81%.
Інші канали, які респонденти використовували для купівлі та продажу авто, йдуть зі значним відставанням. Так, друге місце серед каналів отримання / розміщення інформації респонденти називають друзів та знайомих (44%), третє — соцмережі та месенджери (25%), на четвертому місці — сайти автодилерів (23%).
Зазначається, що дошки оголошень залишаються і найефективнішим каналом з погляду фактично скоєних покупок чи продажів. Зокрема, 65% покупців автомобілів із пробігом знайшли авто через сайти оголошень. Водночас серед продавців через сайти оголошень знайшли покупця на авто 71% опитаних.
На ринку нерухомості спостерігається схожа картина, зазначають автори дослідження. Так, серед українців, які за останні три роки купували, продавали чи орендували житло, 64% використали сайти оголошень. З тих, хто лише планує купівлю, продаж чи оренду житла, сайти оголошень планують використати 72% респондентів.
При цьому на ті ж два лідируючі сайти оголошень — OLX.ua і Dom.RIA — припадає 84% угод з нерухомістю. За допомогою сайту Lun.ua було закрито 5% угод, через сайт Rieltor.ua — 3% угод.
Інші канали отримання/розміщення інформації йдуть із суттєвим відставанням: друзі та знайомі — 38%, спеціалізовані агенції/рієлтори — 31%, соціальні мережі та месенджери — 24%.
Через дошки оголошень підсумковий варіант купівлі\продажу\оренди квартири знайшли 47% респондентів. Через друзів та знайомих — 18% опитаних, через агенції та рієлторів — 17%. Найменш корисними виявилися соцмережі та месенджери — через них було укладено 7% угод.
Нагадаємо, що у 2021 році ринок уживаних іномарок в Україні виріс майже у півтора раза. За рік український автопарк поповнили 517,4 тис. легкових автомобілів із пробігом — це абсолютний рекорд для країни.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.