У МАУ розповіли про можливу оптимізацію маршрутної мережі після катастрофи в Ірані

14 січня 2020, 13:18

Після авіакатастрофи в Тегерані авіакомпанія МАУ може скоротити кількість рейсів на Близький Схід і в Південно-Східну Азію.

Авіакомпанія Міжнародні авіалінії України (МАУ) після катастрофи в Ірані може скоротити маршрутну мережу. «Авіакомпанія МАУ, коли будувала свою мережеву модель в 2013—2014 році, будувала її на 360 градусів. І сьогодні ця модель не працює так, як повинна була б працювати», — розповів в інтерв'ю LB.ua Євгеній Дихне, президент МАУ.

Відео дня

Він пояснив це необхідністю обльоту території Російської Федерації, частини повітряного простору над Чорним морем, Кримом і Донбасом.

Після авіакатастрофи в Тегерані Державна авіаційна служба (ГАС) України заборонила українським авіакомпаніям виконувати польоти в авіаційному просторі Ірану та Іраку з 9 січня 2020 року.

Євгеній Дихне сказав, що зараз питання відновлення польотів в Тегеран не розглядається: «Іран наразі для нас закритий».

Шеф-редакторка LB.ua Соня Кошкіна також поставила питання від НВ Бізнес про плани компанії щодо оптимізації витрат в зв’язку з тим, що тепер треба облітати територію Перської затоки.

Євген Дихне підтвердив, що якщо раніше літаки МАУ літали в Дубай 5,5 і 6 годин в залежності від напрямку, то зараз політ займає більш ніж 8 годин з додатковою посадкою в Ларнаці (Кіпр) на дозаправку. Однак, топ-менеджер не назвав конкретних термінів можливої оптимізації. «До оцінки комерційних питань ми ще не приступали. У нас є комерційний відділ, який вже напевно над цим думає, оцінюють пропозиції, роблять розрахунки, але прийматися рішення буде трохи пізніше», — сказав Євгеній Дихне, додавши, що компанія продовжить польоти за цим напрямком, якщо знайде варіанти, які будуть доцільними і конкурентними.

При цьому він сказав, що компанія закриє рейс в Бангкок (Таїланд) після закінчення туристичного сезону. «Зараз ми літаємо туди вже в збиток. Просто вивозимо пасажирів, які купили заздалегідь квитки. Зараз сезон відпочинку, і ми просто повинні довиконати зобов’язання перед масовим туризмом», — зазначив президент МАУ.

Також компанія не має намірів відновлювати польоти до Пекіна (Китай), поки не зможе повернутися до первісного маршруту. Тому що новий маршрут не конкурентний за часом. «Плюс три години на колі, занадто багато палива витрачалося на обліт. У тих цінових категоріях, в яких обслуговується цей рейс, ми не могли його виконувати далі. Його треба було закривати значно раніше», — резюмував Євгеній Дихне.

Нагадаємо, що літак української авіакомпанії МАУ зазнав аварії біля Тегерана після того, як в нього потрапили зенітні ракети. Катастрофа сталася 8 грудня 2020 року біля 4:30 за київським часом після зльоту з тегеранського аеропорту імені Імама Хомейні. Boeing-737 прямував зі столиці Ірану до Києва.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Ніхто з 167 пасажирів і 9 членів екіпажу не вижив. Це перший випадок в історії МАУ, який призвів до загибелі людей.

Весь екіпаж був українським. Серед пасажирів українців було двоє. Решта — громадяни Канади (63), Ірану (82), Швеції (10), Афганістану (7), Великої Британії (3).

Редактор: Артем Ільїн
Показати ще новини
Радіо NV
X