Після введення безвізу продаж турів до Європи виріс втричі - оператори ринку
Українські туристи, як організовані, так і самостійні, стали набагато частіше їздити до Європи
За підсумками другого року дії безвізу з ЄС, кількість українців, які відвідали Європу по біометричного паспорту, зросла в 4,2 рази і склала 2,35 млн осіб. Про це свідчать дані Державної прикордонної служби за станом на початок червня, пише журнал НВ у статті Масовий заплив.
Хоча чимала частина серед них — ті, хто відправився до Європи по роботі, експерти туристичного ринку впевнені: українських туристів, як організованих, так і самостійних, в Європі стало значно більше.
За підрахунками Романа Синіцина, засновника сайту з пошуку недорогих авіаквитків low-cost.ua, з моменту скасування шенгенських віз для українців відвідуваність його сайту зросла в півтора рази і становить 0,5 млн осіб на місяць.
«Після скасування віз продаж турів до Європи збільшився на 200%», — заявила Олена Бойко, директор з продажу туристичної компанії TPG.
Ігор Захаренко, власник турфірми Феєрія, розповів, що його компанія розробила під безвіз нову концепцію: вона пропонує туристам маршрути Європою, складені таким чином, щоб відпочинок обходився в менші суми, ніж повністю самостійні або звичайні тури.
Як повідомлялося, потік укранських туристів, які відпочивають за кордоном, зростає на 25−30% на рік.
Повну версію статті читайте в номері журналу НВ від 26 червня.