Чому може зупинитися будівництво Шулявського шляхопроводу
Дві компанії, які входять в корпорацію "Укрбуд", оштрафовані АМКУ на 150 млн грн. за змову в тендерах. Це може привести до банкрутства підприємства, що веде реконструкцію Шулявського шляхопроводу
Учора Антимонопольний комітет України (АМКУ) на 149,93 млн грн. оштрафував дві компанії, які входять в корпорацію "Укрбуд": ТОВ "Північно-український будівельний альянс" і ТОВ "Спецбуд-Плюс". Причина штрафу - змова в тендерах на реконструкцію Національного інституту серцево-судинної хірургії ім.Н.Амосова і гімназії ім. Бойченко (обидва - Київ). Про це йдеться в повідомленні АМКУ.
Крім штрафу, компаніям заборонено брати участь в тендерах протягом найближчих трьох років.
Київське обласне територіальне відділення АМКУ з'ясувало, що зазначені компанії входять в одну корпорацію "Укрбуд", надавали один одному фінансову допомогу, виконували роботи для одних і тих же підрядників, використовували однакову IP-адресу для податкової звітності та входу в систему "клієнт-банк" , а також діяли синхронно в часі.
Штраф "Північно-українського будівельного альянсу" склав 71,45 млн грн. (56,16 млн грн. - по тендеру на реконструкцію інституту і 15,29 млн грн. - гімназії), а "Спецбуд-Плюс" оштрафований на 78,48 млн грн. (63,19 млн грн. і 15,29 млн грн. відповідно), відзначають в Комітеті.
Агентство "Інтерфакс-Україна" з посиланням на повідомлення АМКУ уточнило, що через два тижні буде прийнято рішення по тендеру на реконструкцію Шулявського шляхопроводу, в якому також брали участь компанії корпорації "Укрбуд".
В «Північно-українському будівельному альянсі» заявили про незгоду з таким рішенням АМКУ і вважають його неправомірним. "Підприємство не вступало у змову з жодним учасником жодного тендеру, в яких брало участь. По кожному з пунктів, які Київським обласним територіальним відділенням АМКУ представлені в якості доказів, неодноразово надані аргументовані пояснення, які, на жаль, були повністю проігноровані колегією", - підкреслюють в компанії .
Накладення такого штрафу може привести до банкрутства ТОВ «Північно-український будівельний альянс», відзначають в компанії. Якщо це станеться, то інфраструктурні проекти не будуть реалізовані. Це стосується не тільки зазначених у рішенні АМКУ об'єктів, але і реконструкції Шулявського шляхопроводу в Києві, де генпідрядником також є «Північно-український будівельний альянс».
У компанії мають намір відстоювати свою правову позицію в порядку, передбаченому чинним законодавством України.
Нагадаємо, що 26 квітня працівники компанії "Північно-український будівельний альянс" , що займається реконструкцією Шулявського шляхопроводу в Києві, влаштували мітинг під будівлею Антимонопольного комітету України.
Шулявський шляхопровід закритий на реконструкцію з 16 березня 2019 року.
7 червня 2018 року переможцем тендеру на проведення реконструкції Шулявського шляхопроводу стало ТОВ «Північно-український будівельний альянс», яке належить Андрію Якусевичу, помічнику народного депутата України Максима Микитася.
Тендер провело комунальне підприємство «Дирекція будівництва шляхово-транспортних споруд м Київ».
Серед чотирьох учасників, які подали заявки, до аукціону були допущені дві компанії: ТОВ «СПЕЦСТРОЙ-ПЛЮС» і ТОВ «Північно-український будівельний альянс».
Переможець тендеру отримає майже 600 млн грн. на реконструкцію транспортної розв'язки.
Максим Микитась - народний депутат України, екс-керівник державної корпорації «Укрбуд».
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.