Початок будівництва платних доріг в Україні може затягнутися
Про це заявив виконуючий обов'язки глави Укравтодору Славомир Новак в інтерв'ю ЕП.
"По-перше, нам потрібні зміни в закон про концесію, і разом з транспортним комітетом ми їх напрацювали. Нинішній закон не дозволяє втілити ідею будівництва платних доріг", - сказав Новак.
За його словами, концесіонер повинен мати урядову гарантію трафіку. Тобто якщо трафік буде менше, ніж передбачено в угоді з концесіонером, то держава повинна цю різницю покривати.
"Це нормальний європейський стандарт - кожна платна дорога в ЄС побудована за такою системою. Якщо ці зміни в закон будуть прийняті, сподіваюся, що вже в 2017 році зможемо запросити до переговорів найбільші європейські компанії", - зазначив в.о. глави Укравтодору.
Крім того, він додав, що після цього мінімум рік-два необхідно для узгодження. А після підписання концесійного договору треба ще мінімум два роки на організацію фінансування, потім проектування і вже тоді будівництво.
Нагадаємо, раніше в.о. глави Укравтодору заявляв, що підготовка до запуску будівництва першої платної дороги вже почалася.
Крім того, міністр інфраструктури України Володимир Омелян раніше також заявляв, що в 2019 році в Україні розпочнеться будівництво пілотних концесійних доріг, використання яких буде передбачати плату за проїзд.