Всі - на Західній Україні. У Міністерстві інфраструктури назвали проекти перших платних доріг
Першими платними дорогами в Україні можуть стати Краковець-Львів-Броди-Рівне та Стрий-Мукачево.
Рішення про доцільність буде прийнято після завершення ТЕО цих проектів. Про це заявила заступник міністра інфраструктури з питань євроінтеграції Анна Юрченко, повідомляє Інтерфакс-Україна.
За її словами, на сьогодні в Україні не так уже й багато напрямків, де може бути платна автомобільна дорога, яка була б таким проектом, що окупається, через рівень трафіку. Йдеться виключно про будівництво нових концесійних доріг, які будуть дублювати існуючі безкоштовні маршрути.
«Укравтодор до теперішнього часу отримав дві приватні ініціативи з підготовки двох нових концесійних проектів. Класика жанру, коли це автодорога в чистому полі. Вона, швидше за все, буде платна. Перша — це маршрут Краковець-Львів-Броди-Рівне (ініціатор — Автомагістраль-Південь) — понад 200 км абсолютно нового будівництва, альтернативна дорога Київ-Чоп та М-10 Львів-Краковець», — сказала Юрченко.
За її словами, друга приватна ініціатива — це дорога Стрий-Мукачево (ініціатор — Onur). «На сьогодні в принципі не є проблемою дістатися зі Львова до Закарпатської області, але через перевали і забудову на існуючому напрямку технічно неможливо розширити дорогу до чотирьох смуг. Тому зараз розглядається варіант будівництва нової автодороги, яка пройде трошки на схід існуючої дороги Київ-Чоп. Якщо зараз зі Львова до Закарпаття ми зазвичай доїжджаємо за 2,5 години, а взимку і довше, то нова дорога повинна скоротити час у дорозі у 2,5 рази», — зазначила Юрченко.
Заступник міністра додала, що за оцінками міністерства, ТЕО по Краковець-Львів-Броди-Рівне буде завершене до нового 2022 році, ТЕО по Стрий-Мукачево — дещо пізніше. Рішення про доцільність кожного проекту буде приймати Укравтодор, а потім погоджувати з Мінекономрозвитку і Міністерством фінансів.
«Вони гіпотетично можуть бути платними, але це буде підтверджено після ТЕО. Тоді ми точно переконаємося, чи варто стягувати плату, чи буде вона взагалі генеруватися, самооплачуватися», — підкреслила Юрченко.
Раніше в Мінінфраструктури розповіли, який може бути вартість проїзду по платних дорогах.