Philip Morris припинила рекламну кампанію через вік блогерів

13 травня 2019, 14:58

Згідно з правилами компанії, рекламувати Philip Morris можуть тільки люди старше 25 років

Тютюнова компанія Philip Morris припинила рекламну кампанію. Таке рішення було прийнято після того, як агентство Reuters звернуло увагу на вік тих, хто займається просуванням продукції Philip Morris. За правилами компанії, інфлюенсерами можуть бути тільки люди старше 25 років, повідомляє РБК.

Відео дня

Компанія Philip Morris повідомила, що тимчасово призупинила роботу інфлюенсерів, що просувають її продукцію.

"Ми прийняли рішення призупинити всю цифрову активність інфлюенсерів, пов'язану з нашими продуктами", - заявили в Philip Morris.

Це сталося після того, як Reuters направив в компанію запит щодо використання молодих людей, включаючи 21-річну дівчину з Росії, для просування системи нагрівання тютюну.

В Philip Morris пояснили, що стандарти компанії забороняють залучати для подібних рекламних кампаній людей молодше 25 років. Компанія проведе внутрішнє розслідування. У компанії підкреслили, що ніякі закони не були порушені.

"Ми глибоко розчаровані цими порушеннями і вдячні за те, що нашу увагу звернули на них", - додали в Philip Morris.

Більшість інфлюенсеров, що працюють з Philip Morris, не вказують свій вік на сторінках в соцмережах. Однак при аналізі маркетингової кампанії для системи IQOS агентство звернуло увагу на те, що в основному так званими амбасадорами бренду є молоді дівчата. Reuters запитав у Philip Morris, хто є цільовою аудиторією цієї рекламної кампанії, але в тютюнової компанії не відповіли на це питання.

Раніше повідомлялося, що в електронних сигаретах знайшли токсини грибків і бактерій.

Показати ще новини
Радіо НВ
X