Великий автобусний перевізник FlixBus відзвітував про підсумки року. Число пасажирів зросло після виходу на ринки України та Туреччини
За 2019 рік перевізник запустився в Україні і Туреччині, а також розширив свою присутність в США.
За підсумками 2019 року найбільший європейський автобусний перевізник FlixBus перевіз 62 млн пасажирів, повідомляє прес-служба компанії.
У порівнянні з попереднім роком кількість пасажирів FlixBus зросла на 37%. У компанії пов'язують зростання клієнтів з виходом на нові ринки. Зокрема, за 2019 рік FlixBus почав роботу в Україні і Туреччині. Також компанія розширила присутність в США і поглинула європейського автобусного перевізника Eurolines.
В Україні європейський перевізник співпрацює з трьома автобусними партнерами і представлений в 10 містах: Києві, Львові, Одесі, Житомирі, Рівному, Вінниці, Умані, Хмельницькому, Тернополі та Ужгороді. Пряме автобусне сполучення в мережі FlixBus у України налагоджено з Польщею, Німеччиною, Угорщиною, Австрією та Чехією.
«Всього за сім років нам вдалося стати найбільшим автобусним оператором в світі, щодня виконуючи більше 400 000 рейсів до тисячам напрямків», - зазначив Андре Шваммлайн, засновник і генеральний директор компанії.
У планах FlixBus збільшити кількість ліній з України і запустити нові напрямки в південну Європу і країни Балтії.
На глобальному ринку компанія планує запуститися в Південній Америці і розширити свою присутність в Азії.
Нагадаємо, що в грудні 2019 року компанія запустила в Україні перший брендований маршрут Одеса-Пльзень .