А що потім? У провідній консалтинговій компанії світу розповіли, до чого готуватися бізнесу після пандемії COVID-19
Бізнесу вже зараз варто почати готуватися до низки наслідків пандемії COVID-19, серед яких посилення правил перетину кордонів і зростання затребуваності місцевих продуктів і послуг. Про це йдеться в дослідженні McKinsey & Company, провідної міжнародної консалтингової компанії.
Також підприємствам слід потурбуватися про забезпечення гнучкості в ланцюжках поставок, що сприяють зближенню постачальників з кінцевими ринками, а також бути готовим до посилення антиглобалізаційних процесів, що позначиться на світовій торгівлі, випливає зі слів аналітиків.
Ключем до виживання і довгострокового процвітання компаній стане здатність витримувати різні потрясіння і оговтуватися від них краще, ніж конкуренти, вважають експерти.
Водночас топ-менеджерам радять потурбуватися вибудовуванням нових і ефективних систем заступників і помічників, що охоплюватимуть всі рівні управління.
Також на рішення бізнесу все більше впливатимуть чинники потенційних природних катастроф і кліматичних змін, прогнозують експерти, а екологічні, соціальні та управлінські аспекти відіграватимуть велику роль при оцінці компаній.
Згідно з прогнозами журналістів НВ, які опитали низку провідних економічних експертів, нинішня криза, викликана пандемією коронавірусу і необхідністю витрачати ресурси на боротьбу з нею, буде важкою, але все ж легше за ту, крізь яку країна пройшла у 2009-му та 2014−2015 роках.