42% українських підприємців в онлайні не готові до локдауну — дослідження OLX

8 вересня 2021, 13:28

За даними опитування OLX, всього 29% українських підприємців в онлайні не відчули вплив пандемії.

За даними опитування OLX, 42% українських підприємців в онлайні вважають, що їхній бізнес не готовий до чергового локдауну, тоді як інші продовжують шукати варіанти вирішення ситуації. Про це йдеться в повідомленні OLX.

Відео дня

Водночас 29% респондентів, що надають послуги, не відчули впливу пандемії.

Ще 22% опитаних OLX підприємців, які замовляють продукцію в Україні, стверджують, що швидкість поставки продукції не змінилася. Водночас із затримками під час доставки товарів територією країни зіткнувся кожен десятий власник бізнесу.

При цьому серед підприємців, які замовляють товари за кордоном, із затримками зіткнулися 16%. Ще для 3% підприємців такі поставки зовсім стали неможливими.

Серед варіантів, які розглядають підприємці для підготовки до локдауну:

  • Активне ведення онлайн-магазину
  • Збільшення товарних запасів
  • Інвестиції в рекламні послуги

За даними опитування, у 93% онлайн-бізнесів щомісячний дохід з урахуванням всіх витрат і оплати податків не перевищує 20 тис. грн. Ще 5% підприємців отримують від 20 до 50 тис. грн, що залишилися — більш як 50 тис. грн.

Повідомляється, що в середньому у підприємців відбувається 17 успішних угод на місяць. Рекордні показники перебувають на рівні 90−99 виконаних замовлень.

Незважаючи на середній показник постійних клієнтів — 9 щомісячно, існують випадки, коли більш ніж 90 лояльних людей зверталися до власників бізнесу за повторним отриманням послуг або придбанням товарів, відзначають автори дослідження.

Кожен третій з опитаних OLX підприємців вважає, що позитивний імідж важливіший, ніж прибуток і продажі. Не цікавляться питанням репутації своєї справи лише 6% власників. При цьому, 8 з 10 власників бізнесу постійно стежать за зверненнями клієнтів і оперативно відповідають їм в чаті платформи або телефоном.

Повідомляється, що 57% підприємців частіше розміщують онлайн-оголошення і спілкуються з потенційними покупцями через смартфон. Більш ніж половина підприємців (68%) вважають, що спілкування приносить позитивні враження. Ще 23% підприємців відчувають і позитив, і стрес, тоді як 2% відчувають ті чи інші труднощі в комунікації зі споживачем.

Більшість цінують клієнтів за:

  • швидкість покупки (45%);
  • своєчасні відповіді, відкритість і адекватність (37%);
  • довіру до бізнесу і товару (37%);
  • доброзичливість (34%)

Кожен сьомий підприємець готовий надати знижку лояльному клієнту. Ще 34% - оформлять замовлення в неробочі години, а 26% - в разі необхідності доставлять товар безкоштовно.

Найбільше (61%) підприємців дратує, коли клієнт довго розпитує про товар і в результаті не купує його. 37% переживають через грубе і агресивне спілкування, а кожному четвертому власнику не подобається прохання про знижку. Також підприємців дратує, коли покупці не забирають товар у відділенні обраної ними транспортної компанії.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Не просять клієнта залишити відгук 35% підприємців, а в силу сарафанного радіо проти оптимізованої реклами вірять лише 7% опитаних.

Всього в опитуванні взяли участь понад 2 тисяч підприємців.

Раніше повідомлялося, що в 2021 році кількість регулярних інтернет-покупців в Україні зросла до 42%. Найбільш поширеними категоріями товарів залишаються одяг, техніка і косметика.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X