Лідерство Apple та ривок Tesla. Опубліковано рейтинг найвпливовіших брендів світу

15 грудня 2022, 16:46
Опубліковано рейтинг найвпливовіших брендів світу, Apple і Tesla увійшли до першої десятки (Фото:livetradingnews.com)

Опубліковано рейтинг найвпливовіших брендів світу, Apple і Tesla увійшли до першої десятки (Фото:livetradingnews.com)

Компанія Apple посіла перше місце в рейтингу 500 найвпливовіших брендів у світі-2022, який складає дослідницька компанія World Brand Lab (WBL). Рік тому вона посідала четверте місце.

На другій сходинці розташувалася Microsoft, а на третьому — торішній лідер Google, повідомили у WBL.

У десятці найвпливовіших брендів світу домінують американські компанії, які посіли 8 місць. Серед них також Amazon, Walmart, McDonald’s, Coca-Cola та Tesla.

Відео дня

Примітно, що Tesla, яка замкнула топ-10, рік тому займала лише 72-й рядок.

У топ-10 потрапили лише дві компанії, розташовані поза США: японська Toyota та німецька Mercedes-Benz.

Загалом у рейтингу представлено 33 країни, причому США представляють одразу 198 брендів.

З другого по п’яте місце у «заліку країн» розташувалися Франція, Японія, Китай та Велика Британія. При цьому, як наголосили у WBL, Китай зміг випередити Велику Британію за кількістю брендів у рейтингу.

Також понад десятьма брендами представлені такі країни, як Німеччина, Швейцарія та Італія.

Рейтинг 2022 року охоплює 47 галузей. Більшість із брендів-лідерів належить до харчової промисловості (36 брендів), на другому місці - автопром (33), на третьому — рітейл (27).

У 2022 році до списку увійшли 24 нових бренди. Новачок з найвищим рейтингом — TSMC (виробник чіпів, Тайвань) — посідає 117-е місце.

Середній вік брендів із топ-500 становить 98,22 роки. Найстаршому бренду, французькому виробнику будматеріалів Saint-Gobain, виповнилося 357 років. Понад 300 років налічує історія брендів Aviva (страхування, Великобританія ) та Moutai (алкоголь, Китай).

World Brand Lab публікує рейтинг 500 найвпливовіших брендів світу 19 років поспіль, з 2003 року.

«Вплив бренду визначається здатністю бренду розвивати ринки, захоплювати ринки та отримувати прибуток. Дотримуючись трьох ключових показників впливу бренду, а саме частки ринку, лояльності до бренду та глобального лідерства, WBL відстежує понад 15 тис. провідних брендів по всьому світу», — сказано в повідомленні компанії.

Показати ще новини
Радіо NV
X