«Торгівля просто розцвіла». Криза стала грандіозним проривом в онлайн-продажах — гендиректор Red Bull в Україні
До коронакризи частка онлайн-торгівлі у продажах товарів широкого споживання становила приблизно 1−3%. Зараз же продається в кілька разів більше.
Про це в інтерв'ю журналу НВ у рамках проекту Лідерство під час кризи розповіла Тетяна Лукінюк, генеральна директорка Red Bull в Україні.
«Ми очікуємо, що наші ринки відновляться швидше, ніж туризм або індустрія івентів, — розповіла вона. — Очевидно, що в березні-квітні 2020-го споживалося все, що стосується товарів для дому та продуктів тривалого зберігання. Відбувається суттєвий сплеск продажів у всіх традиційних, не самих «просунутих» категоріях — пельмені, соняшникова олія, макарони, тобто продукти, які потрібні для приготування їжі вдома. Влітку, коли послабили обмеження, споживач почав повертатися до своїх звичайних покупок. І це дуже помітно в таких щоденних категоріях, як, наприклад, напої або солодощі. Ми чітко бачили відновлення споживання, тому що люди почали більше «виходити у світ».
За словами Лукінюк, найбільшою можливістю під час карантину з точки зору ринків і продажів стала онлайн-торгівля.
«Онлайн — це не новина. І послуги, і одяг, і обладнання вже давно і успішно продаються таким чином. Але для товарів широкого споживання онлайн-торгівля не була настільки значною, приблизно 1−3%. Зараз же вона просто розцвіла — Amazon і Rozetka продають у кілька разів більше товарів щоденного вжитку, ніж до карантину. Так що для нас криза стала грандіозним проривом в онлайн-продажах», — розповіла топ-менеджер Red Bull в Україні.
Вона додала, що зручність стала надважливою для споживача.
«Люди готові платити більше за можливість безпечної покупки або вживання товарів і послуг. З іншого боку, ми бачимо зростання цінності людського контакту. Це як би повернення до основ. Так, звичайно, користуватися інтернетом — це прекрасно, важливо, це допомагає мені вижити і забезпечує нормальний рівень життя. Але саме тепер я розумію, навіщо мені потрібен людський контакт», — резюмувала Лукінюк.
Про те, як долали коронакризу топ-менеджери компаній, які працюють в Україні, читайте у спецпроекті Топ-менеджери COVID-періоду, опублікованому в журналі НВ.