Угода на $300 тисяч. Український онлайн-супермаркет Foodex24 купив сервіс доставки продуктів і змінив назву
Український онлайн-супермаркет Foodex24 купив сервіс доставки продуктів Fresh Food за $300 тисяч. Угоду закрили в серпні цього року. Компанія буде працювати під новою назвою — Goodex.
Український онлайн-супермаркет Foodex24 купив сервіс доставки продуктів Fresh Food за $300 000 і змінює назву на Goodex.
Про це виданню Forbes Україна розповів засновник Foodex24 Владислав Савченко.
Відзначається, що Foodex24 — «карантинний» проект IT-компанії Савченко Powercode. З лютого 2020 року компанія інвестувала в сервіс $ 2,8 млн, пише видання з посиланням на дані Crunchbase.
Клієнтська база сервісу налічує до 20 000 осіб, він працює в Києві, Вінниці та польському Бидгощі. У 2020 році виручка компанії склала 30 млн грн, за серпень 2021-го цей показник становив $500 000, стверджує Савченко.
Як пише видання, сервіс Fresh Food був запущений схожим чином навесні 2020 року. його за кілька тижнів запустили подружжя Катерина Гончар і Вадімс Чернякс. Клієнтська база сервісу за кілька місяців зросла до 7000 осіб. Виручка стартапа за рік склала 20 млн грн, заявила Гончар.
«Нас зацікавила їх експертиза в залученні нової аудиторії через Instagram, вони зачепили саме суперплатежеспособних клієнтів», — прокоментував угоду Савченко.
Поглинання завершилося в серпні 2021 року. В результаті угоди Foodex24 отримав клієнтську базу Fresh Food, обладнання, товари і команду. Goodex планує розширювати бізнес і запуститися в Одесі, Львові, Харкові та Дніпрі.
Також компанія збирається розвивати гібридний формат роботи — запустити другий даркстор і відкрити звичайні магазини з закритим складом для доставки.
Гончар вийшла зі складу власників, але продовжить займатися маркетингом і клієнтським сервісом в новій компанії.
Раніше повідомлялося, що сервіс доставки Glovo запустив в Києві перший dark store — магазин без покупців. Перший dark store компанії працює на лівому березі столиці. До кінця року компанія планувала відкрити 30 таких магазинів.