Хто створив онлайн-супермаркет Cooker і чи дійсно покупки привозять за 15 хвилин - фото
Партнерський проєкт

Хто створив онлайн-супермаркет Cooker і чи дійсно покупки привозять за 15 хвилин

4 листопада 2021, 10:00


Власник великої продовольчої компанії SMK Group Денис Парамонов планував створити сервіс із доставки свіжого м’яса, ковбаси та напівфабрикатів, які випускають його підприємства. А відкрив онлайн-супермаркет Cooker із понад 2,5 тис. найменувань товарів, які приїжджають до київських споживачів за 15 хвилин.

Відео дня

Д ванадцять хвилин і 38 секунд — стільки часу Наталя Оверченко очікувала доставки замовлення з онлайн-магазину Cooker. «Вибрала сире м’ясо, щоб приготувати суп і котлети на обід двом своїм дітям, хліб, сир й овочі для салату», — розповідає покупчиня. Новим сервісом вона скористалася трохи більше місяця тому і залишилася задоволена. Найбільше їй подобаються свіже м’ясо й ковбасні вироби, а також можливість замовити додаткові товари з доставкою під двері. Для мам із маленькими дітьми такий сервіс — справжня знахідка. Зібрати малюків та піти з ними до магазину — той іще квест.

Cooker проєкт власника великої продовольчої компанії SMK Group Дениса Парамонова. Бізнесмен створив єдину в Україні групу компаній, що реалізувала повний цикл м’ясопереробки — від виробництва кормів і вирощування свиней до роздрібних мереж онлайн та офлайн-формату. Це дозволяє контролювати якість готової продукції на всіх етапах виробництва та доставки споживачеві.

Денис Парамонов,

Власник групи компаній SMK Group

«Ми регулярно робимо замовлення в Cooker, і це дуже зручно. Він розрахований на різні категорії споживачів. Кількість замовлень зростає, і це свідчить про те, що такий сервіс затребуваний, — каже Денис Парамонов. — Група розвивається і найближчими роками планує виводити Cooker не лише в інші регіони України, а й на закордонний ринок».

З чого все починалося

Ще двадцять років тому Денис Парамонов навіть не уявляв, що створить великий продовольчий холдинг, який займе на ринку одну з провідних позицій. «У мене завжди було бажання займатися бізнесом», — посміхається підприємець і обводить поглядом свій кабінет. Він не схожий на кабінети більшості топ-менеджерів чи власників великих українських компаній — тут немає ліпнини, дорогих меблів із червоного дерева й килимів ручної роботи, у яких потопають ноги. Столи, стільці та шафи такі самі, як і в інших кабінетах. «Перші гроші я заробив, коли зібрав малину і продав її на базарі», — ностальгує Денис Парамонов. За свій товар він виручив на ті часи чималу суму — 8 рублів.

Суттєвіші кошти підприємець почав заробляти пізніше, працюючи в рекламному бізнесі, ріелтором, а пізніше — працівником у ковбасному цеху в Харкові. За кілька років Денис Парамонов вирішив започаткувати свій бізнес — 2000 року орендував цех для виробництва ковбаси та створив своє виробництво у харківському мікрорайоні Салтівка. Через три роки підприємство перейменували на відомий зараз Салтівський м’ясокомбінат.

«Знаєте, скільки разів мене відтоді питали, чи кладемо ми в ковбасу туалетний папір», — усміхається Денис Парамонов. І жартома додає, що це нерентабельно для такого великого виробництва — папір коштує дорого.

poster
Дайджест головних новин
Безкоштовна email-розсилка лише відбірних матеріалів від редакторів NV
Розсилка відправляється з понеділка по п'ятницю

Набравшись досвіду, бізнесмен почав поступово розширювати бізнес. У 2004 році він став власником агрофірми «Світанок», яка займається вирощуванням свиней. Складний бізнес, особливо у період, коли корми дорожчають, як це відбувається зараз, каже Денис Парамонов. Але своя ферма надає SMK Group велику перевагу — дозволяє контролювати якість сировини. Нині поголів'я на агрофермі налічує близько 15 тис. свиней, але це не покриває всіх потреб заводу. Значну частину сировини компанія купує у фермерських господарств.

2007 року Салтівський комбінат увійшов до п’ятірки найбільших виробників ковбас і м’ясних виробів в Україні. «Нам пощастило, у нас хороша команда, і ми багато працюємо», — зізнається підприємець. Ринок ковбасних виробів — один із найбільш конкурентних, нарощувати на ньому свою частку зараз набагато складніше, ніж на початку 2000-х.

Виробничі потужності також поступово розширювалися. І зараз, окрім Салтівського м’ясокомбінату, до структури SMK Group входять Богодухівський комбінат у Харківській області, Бердянський м’ясокомбінат та придбаний у 2019 році Київський м’ясокомбінат, який розташований у Білій Церкві. Компанія постійно вкладає кошти в модернізацію своїх підприємств.

Продукцію компанії — свіже м’ясо та ковбаси — продають не лише через мережеві магазини, а й у понад 600 фірмових магазинах мережі.

Новий напрямок

О станні кілька років в Україні спостерігаємо бум розвитку e-commerce, й епідемія Covid-19 лише посилила цю тенденцію. За підрахунками Soul Partners, Baker Tilly Україна та Aequo, минулого року покупці придбали через інтернет товарів на $3,97 млрд, що на 41% більше порівняно з попереднім роком. Денис Парамонов каже, що вже давно бачить цю тенденцію. «У багатьох європейських країнах закриваються магазини, оскільки в них немає необхідності — усі роблять покупки онлайн», — розповідає він. І додає, що споживачі не хочуть витрачати час на походи магазинами, коли можна замовити товар у кілька кліків й отримати його вдома.

Рік тому SMK Group спробувала опанувати цю нішу й відкрила Cooker — сервіс, який доставляв покупцям свіже м’ясо та ковбаси. Але цього було замало. «Покупці хочуть замовити ширший асортимент товарів із доставкою додому», — говорить Денис Парамонов. Так компанія почала відкривати dark stores. Це магазини-склади, куди не можуть зайти покупці. А вся продукція розкладена по полицях таким чином, що дозволяє швидко зібрати замовлення.

«Нам важливо, щоб із моменту отримання заявки до її доставки минуло не більше 15 хвилин. Cooker — єдина в Україні компанія, яка надає такий сервіс», — каже Денис Парамонов.

Доставляють товар кур'єри на електровелосипедах із найближчого darkstore. Зараз у Києві працює 16 таких магазинів-складів, до кінця року буде відкрито ще 3. «Ми плануємо виходити в інші українські міста, а в перспективі — і в інші країни світу», — каже Денис Парамонов. Українці не люблять чекати, тому концепція 15-хвилинної доставки товарів із близько 2,5 тис. найменувань користуватиметься все більшою популярністю, упевнений підприємець.

Діліться матеріалом




Радіо NV
X