Побутова хімія та велосипеди. Які товари найчастіше шукали українці в перші тижні карантину — дослідження
Наприкінці березня в сегменті онлайн-торгівлі найбільше зросла кількість зацікавлених у купівлі побутової хімії і двоколісного транспорту.
Про це свідчать результати дослідження, проведеного платформою OLX.
Також користувачі почали проявляти активний інтерес до фітнесу, ігрових приставок і шукати двоколісний транспорт.
Індивідуальні засоби пересування, а саме велосипеди і мотоцикли, стали лідерами переваг потенційних покупців. Нових оголошень про продаж велотранспорту за останній тиждень березня стало на 23% більше в порівнянні з першою. А кількість зацікавлених у купівлі користувачів зросла на 70%.
Нових оголошень про продаж мотоциклів в кінці березня стало на 9,5% більше, якщо порівнювати з початком місяця, а кількість унікальних відгуків зросла на третину.
Кількість нових оголошень про продаж товарів для фітнесу зросла лише на 3%, але покупці навпаки проявили активність. За перший тиждень березня на товари в цій категорії відгукувалися в середньому 3 тис. користувачів на день. Але вже під час четвертого ця кількість зросла приблизно до 6,3 тис., не зважаючи, що оголошень стало на 4% менше.
Також українці стали частіше цікавитися побутовою хімією. Кількість унікальних відгуків на такі оголошення зросла у понад 4,5 рази в порівнянні з першим тижнем місяця. Крім того, збільшилася пропозиція — шансів знайти потрібний товар на майданчику стало більше, адже кількість оголошень у порівнянні з першим тижнем весни зросла на 13%.
Пасивний відпочинок також у фаворитах серед користувачів платформи. Українці почали проявляти більший інтерес до ігрових приставок і настільних ігор. Охочих придбати перші стало на 51% більше, а кількість нових пропозицій від продавців збільшилася на 22%. Пропозиції настільних ігор зросли на 32%, унікальні відгуки — на 79%.
Також зросла кількість зацікавлених у купівлі комп’ютерів, комплектуючих і телевізорів — особливо протягом останнього тижня березня.

OLX — один із найбільших онлайн-бізнесів в Україні. Кожен другий український онлайн-користувач заходить на OLX мінімум раз на місяць.
Раніше повідомлялося, що українці стали розміщувати на OLX оголошення про здачу в оренду собак, щоб на час карантину отримати можливість легально гуляти парками.