Японські компанії побоюються збитків через спонсорування Олімпіади

10 червня 2021, 14:38

Великі японські спонсори Олімпіади в Токіо найняли консультантів, щоб оцінити можливі збитки для їх брендів від підтримки Ігор. Проведення змагань цього року не підтримують багато японців.

Великі японські компанії, які спонсорують Олімпійські ігри в Токіо побоюються, що підтримка змагань може нашкодити їхнім брендам, повідомляє Financial Times.

За словами співрозмовників видання, компанії найняли консультантів з маркетингу, щоб оцінити можливі збитки від зв’язку з Іграми, які не користуються в Японії суспільною підтримкою.

Відео дня

Як зазначило джерело видання, близьке до Японської асоціації рекламодавців (входять 272 компанії), брендам буде складно домогтися такого маркетингового ефекту від Олімпіади, на який вони розраховували спочатку.

За словами іншого співрозмовника FT, деякі компанії розробили дві рекламних кампанії - з активною згадкою Олімпіади і без неї - і вирішать, яку використовувати в останню хвилину.

«Вони хочуть подивитися, чи почне знижуватися невдоволення іграми, тому що якщо не почне — компанії бояться, що це зашкодить брендам», — заявив виданню топменеджер, який працює з одним зі спонсорів Олімпіади.

Як пише видання, рішення спонсорів буде залежати від двох чинників: числа допущених на стадіони глядачів і результатів соцопитувань.

Рішення про допуск глядачів на трибуни очікується 24 червня.

Раніше великі японські спонсори Олімпіади в Токіо закликали відкласти Ігри на кілька місяців, щоб їх могло відвідати більше глядачів.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо НВ
X