Приватна ініціатива. TIS хоче взяти у концесію пасажирський термінал порту в Одесі

8 червня 2021, 10:15

Група терміналів TIS виступила ініціатором концесії пасажирського терміналу порту Одеса, старт концесіям морпортів Ізмаїл та Бердянськ також дали приватні ініціативи.

Про це заявив екс-міністр інфраструктури Владислав Криклій, повідомляє Інтерфакс-Україна.

За його словами, сьогодні у міністерства у роботі є три концесійних проекти щодо морських портів, які стартували завдяки приватній ініціативі - морпорти Ізмаїл, Бердянськ і Одеса.

Відео дня

«В Одесі це не вантажний порт, це пасажирський термінал. Їх розглядає група TIS у колаборації з кимось. Хочуть повернути туди яхти, лайнери і туристів, там же ще готель. Не забуваємо, що у нас вже законодавчо дозволено гральний бізнес. Одеська марина — прекрасне місце для туристичної атракції», — розповів Криклій.

За його словами, щодо концесії морпорту Ізмаїл ініціатива була від Georgia Invest Group, які хочуть поєднати в одному бізнесі морські прирічні порти і річкові перевезення. У морському порту Бердянськ ініціативу проявила компанія Аскет Шиппінг.

Криклій також підкреслив, що у портовій галузі є істотна проблема з концесіями, коли після запуску першого приватного терміналу поруч знаходиться державний порт — і він «вмирає» за умови однакових глибин.

«У нас тільки морпорт Південний зараз має конкурентні переваги у глибинах. Але якщо глибина однакова, у державного порту практично немає шансів: він не може гнучко змінювати цінову політику, не може швидко закривати збиткові активи і оптимізуватися», — зазначив екс-міністр.

Група TIS ще у 2018 році висловлювала наміри брати участь у концесії порту Південний.

Співвласник TIS Андрій Ставніцер також заявляв, що Україні не потрібна така кількість портів, і більш дрібні з них можна закрити, а деякі переформатувати в туристичні зони та яхт-клуби.

Показати ще новини
Радіо НВ
X