Держпродспоживслужба оштрафувала Нову Пошту на 326 млн грн. Компанія подала до суду

8 липня 2021, 10:50

Нова Пошта оскаржить в суді штраф Дерспоживлужби в 326 млн грн. У компанії заявляють, що перевірка пройшла з порушеннями, а сума штрафу занадто велика.

Головне управління Держпродспоживслужби в Харківській області наклало на Нову пошту штрафи і стягнення на загальну суму в 325,85 млн грн. Про це повідомляється на сайті відомства.

Відео дня

Рішення про накладення штрафу в Держпродспоживслужбі ухвалили в результаті перевірки двох відділень компанії в Харкові і Харківській області. У відомстві зазначають, що причиною перевірок стали скарги громадян щодо неякісного обслуговування та порушення їх прав.

«Під час перевірок суб'єктом господарювання не надано документів, пояснення, необхідні для повного і всебічного розгляду звернень громадян та проведення позапланових перевірок, у зв’язку з чим перевірити факти, викладені у зверненнях, було неможливо», — зазначають в Держпродспоживслужбі.

У відомстві заявили, що таким чином компанія створила перешкоди для працівників Держпродспоживслужби.

Своєю чергою Нова Пошта подала в суд на відомство через занадто велику суму штрафу. У компанії заявили, що розцінюють дії контролюючого органу як «маніпуляцію державою своїми повноваженнями».

Також компанія вже направила офіційну скаргу в Держпродспоживслужбу на неправомірні дії працівників харківського підрозділу і звернулася до омбудсмена і міжнародних правозахисних організацій.

У компанії розповіли, що перевірці Держпродспоживслужби передувала скарга про пошкодження посилки на суму 500 гривень, і додали, що перевірка пройшла з порушенням чинного законодавства.

«Зокрема, згідно із законом, перевіряючий повинен надати керівнику юридичної особи, його відокремленого підрозділу або уповноваженій ним особі документи про перевірку. Зате вони були вручені керівнику відділення, який не є уповноваженою особою», — додали в компанії.

Також в Новій пошті додали, представник Держпродспоживслужби не розписався в спеціальному журналі під час проведення перевірки, хоча зобов’язаний був це зробити. Також в компанії заявили, що з порушеннями було складено акт про штраф, оскільки там не була зазначена дата перевірки та в чому саме компанія перешкоджала співробітникам перевіряючого органу.

У Новій Пошті вважають неправомірним той факт, що сума штрафу розраховувалася від обороту всієї компанії, а не одного відділення, в якому здійснювалася перевірка. У компанії додали, що Держпродспоживслужба запросила максимальний розмір штрафу.

Редактор: Люба Балашова
Показати ще новини
Радіо NV
X