Uber звільнить кожного третього фахівця з маркетингу

30 липня 2019, 09:28
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

400 маркетологів Uber потраплять під скорочення, в компанії вважають, що цей крок прискорить зростання бізнесу

Компанія Uber скоротить кожного третього фахівця з маркетингу — всього близько 400 працівників в усьому світі. Про це повідомляє Bloomberg з посиланням на власні джерела. За їхньою інформацією, відповідний лист працівникам розіслав гендиректор компанії Дара Хосровшахі.

Відео дня

У листі він пояснює такий крок проблемами, пов’язаними з уповільненням бізнесу.

«Сьогодні існує загальне відчуття, що, хоча ми швидко росли, ми сповільнилися», — написав Хосровшахі в електронному листі, який цитує агентство. «Це відбувається природним чином по мірі того, як компанії стають більшими, але це те, чим ми мають зайнятися, і швидко».

Як зазначає Bloomberg, звільнення працівників є першою великою реорганізацією відділу маркетингу з того моменту, як віце-президент Uber Джилл Хейзелбейкер взяла його під свій контроль.

Uber стала публічною компанією в травні 2019 року, зумівши залучити $8,1 млрд. Наразі акції компанії торгуються трохи нижче ціни IPO.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

poster
Картина ділового тижня

Щотижнева розсилка головних новин бізнесу і фінансів

Розсилка відправляється по суботах

Показати ще новини
Радіо НВ
X