На YouTube набрали чинності нові правила стосовно дитячого контенту

8 січня 2020, 14:58

У дитячих роликах YouTube тепер недоступні деякі функції, зокрема — персоналізована реклама.

На відеоплатформі YouTube набрали чинності нові правила стосовно дитячого контенту. Відповідне повідомлення з’явилося в блозі компанії 6 січня 2020 року.

У роликах для дітей тепер недоступна функція персоналізованої реклами і відключені коментарі. Також, на каналах авторів дитячого контенту недоступні повідомлення, чат і Stories.

Відео дня

Згідно з оновленими правилами, всі творці контенту на YouTube повинні вказувати, чи призначений їх контент для дітей.

«Всі користувачі, які дивляться контент для дітей, будуть вважатися глядачами молодше 13 років незалежно від їх реального віку», — наголошується в повідомленні компанії.

YouTube буде використовувати для пошуку дитячого контенту спеціально навчені алгоритми, проте виставлену системою категорію можна змінити.

Посилені заходи безпеки щодо дитячого контенту YouTube ввів в наслідок рекордного штрафу Федеральної торгової комісії США на $ 170 млн. Тоді сервіс звинуватили в порушенні закону США про захист конфіденційності дітей в інтернеті.

Нагадаємо, що в 2019 році найбільш високооплачуваним YouTube-блогером за версією Forbes став восьмирічний Райан Каджи з доходом в $ 26 млн. На третьому місці рейтингу опинилася п’ятирічна Анастасія Радзинський з заробітком $ 18 млн за рік.

Редактор: Люба Балашова

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X