У Новій пошті помітили стійке відновлення онлайн-покупок після падіння у перші дні війни

Після початку війни обсяг посилок Нової пошти впав у рази (Фото:Нова пошта/Facebook)
Нова пошта заявила про стійке відновлення онлайн-покупок після обвалу в перші дні війни.
Війна Росії проти України — головні події 3 червня
У Новій пошті заявили про стійку динаміку зростання кількості онлайн-покупок та відправок. Про це компанія заявила у коментарі Forbes Україна.
У компанії зазначили, що до війни в лютому обсяги становили 1−1,3 млн відправлень у будній день, з яких 90% становили посилки до 30 кг.
Близько 70% відправлення — приблизно 700 — 900 тисяч, припадало на доставку онлайн-покупок.
" У перші сім днів війни обсяги знизилися у 25 разів, до 3−4%. І люди з об'єктивних причин перестали забирати доставлені посилки", — зазначили у компанії.
На другий тиждень війни середньоденні обсяги відправок зросли до 100 000−125 000. З них 50−60% припадає на онлайн-покупки.
Це у сім-вісім разів менше, ніж у довоєнний період, але в компанії бачать «стійку динаміку до зростання кількості онлайн-покупок та відправок».
Раніше в Укрпошті заявили, що почали доставляти посилки залізницею. Перевезення відправлень залізницею має скоротити час доставки.